Działająca od lat marka Triumph przeszła metamorfozę, w efekcie, której najemca oferuje asortyment w powiększonym o 11 mkw. salonie, stworzonym według nowej koncepcji. Dzięki zmianie, klienci mogą dokonywać komfortowych zakupów na ponad 101 mkw. powierzchni. Ale to nie jedyne ruchy na mapie najemców. W nowej odsłonie zaprezentował się także sklep Briju. Polska firma jubilerska zdecydowała się nie tylko na zmianę metrażu, ale również na relokację. Najemca zajął przestrzeń o powierzchni 49,55 mkw., tuż przy wejściu głównym do obiektu. Większy salon zyskał także jeden ze znanych producentów obuwia i galanterii skórzanej – Kazar. Powiększony o ponad 20 mkw. lokal pozwoli na prezentację większego asortymentu. Po metamorfozie salonu, najemca przyciąga klientów nie tylko bogatszą ofertą, ale również nowocześnie zaaranżowanymi wnętrzami. Od 23 czerwca 2018 roku, klienci mogą komfortowo dokonywać zakupów w sklepie o powierzchni 140, 71 mkw.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze