Najemcy zostają w Gemini

Gemini Park Bielsko-Biała jest wynajęte w 99 proc. Najemcy, którym kończą się pierwotne umowy najmu, przedłużają je na kolejne lata. Część z nich bierze większe lokale.
Tylko w okresie od stycznia 2017 do czerwca 2018 aż 24 najemców zdecydowało się na przedłużenie umów z galerią. Wśród nich m.in. Cinema City, Douglas, Lee/Wrangler, Diverse, Solar, Triumph, Swiss, Lodomania, Wittchen, Soczewki24, Subway, Quiosque, Aren, Bank Millenium, Italian Fashion, TUI, T-Mobilei X-Zone.
Część najemców zostających na kolejne lata w galerii zdecydowała się także na powiększenie lokali i poszerzenie swojej oferty. W metraż zainwestowały takie marki jak m.in.:Monnari, Bytom, Pepco, Big Star, Ochnik i Gatta. W sumie dotychczasowi najemcy z 800 mkw. zwiększyli powierzchnię najmu do 1500 m kw.
Jednocześnie 2017 roko raz I połowa 2018 roku przynoszą kolejne pozytywne decyzje. Na otwarcia lokali w Gemini Park Bielsko-Biała zdecydowały się bowiem nowe brandy - m.in.McDonald’s, Deichmann,Sizeer, Tescoma, Verona, MDM, Home&Deco, Good Label, Kubenz, Rebel Electro, eSmoking World, By Dziubeka, Sofi Flora, Inter-Optyk i Masterkom.
Rozmowy z najemcami przynoszą umowy
- Rozmowy, jakie od kilku miesięcy prowadzimy z najemcami, są owocne. Nasi partnerzy biznesowi dostrzegają rozwój obiektu, efekty rozbudowy z 2014 roku i zmiany, jakie zaszły w ostatnich 4 latach. Widzą także, jak pozytywnie wpływają one nie tylko na galerię, ale przede wszystkim na ich biznes i wyniki, jakie osiągają w centrum handlowym - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
- W ostatnich latach w galerii obserwujemy stały wzrost sumarycznych obrotów galerii, zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i rocznym, a także wzrost obrotów przypadających na 1 mkw. Od 2014 roku stałą tendencję wzrostową wykazuje także frekwencja. W 2017 roku Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło dwukrotnie więcej klientów niż w roku 2013. Umacnia się także nasza pozycja na regionalnym rynku. Wyniki te przemawiają zarówno do dużych polskich i zagranicznych sieci, jak również do lokalnych najemców – dodaje.
Tylko w 2017 roku w porównaniu do 2016 galeria zanotowała ponad 15 proc. wzrost obrotów. Także I połowa 2018 roku wypada na plus w zestawieniu z I połową 2017 roku. Notuje się także wzrost obrotów przypadających na 1 mkw. - w 2017 roku aż o 14 proc. Rośnie także frekwencja. W 2017 r. Gemini Park odwiedziło ponad 5,2 miliona osób, blisko 8 proc. więcej niż przed rokiem. W tym samym czasie wskaźnik footfall dla całego województwa śląskiego wykazywał tendencje spadkowe, nawet na poziomie -6 proc. W 2017 roku galeria przekroczyła także po raz pierwszy próg 5 milionów klientów.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.