Najlepsze lokalizacje handlowe mogą wyjść z kryzysu obronną ręką


Trwająca aktualnie epidemia koronawirusa nie pomaga przedsiębiorcom z sektora handlowego w prowadzeniu biznesu. Natomiast analizując sytuację z ostatnich kilku tygodni, liczę, że doczekamy powrotu do stanu sprzed epidemii w lokalizacjach, które przed okresem kwarantanny dobrze sobie radziły. Sklepy ulokowane w centrach handlowych z bardzo dobrymi wynikami historycznymi, wysoką odwiedzalnością i dużą liczbą lojalnych klientów, którzy znają i lubią dane miejsce, szybciej generować będą obroty na poziomie zbliżonym do tych, sprzed decyzji o zamknięciu galerii handlowych - uważa Magdalena Frątczak, szefowa Sektora Handlowego CBRE.
Potwierdzeniem dla tego, że najlepsze lokalizacje mogą wyjść obronną ręką z tej sytuacji jest to, że cały czas są zawierane nowe transakcje. Zwykle są to przedłużenia umów najmu. - Najemcy, chcąc zadbać o najlepsze lokalizacje, już teraz przygotowują się na powrót do działalności zabezpieczając swoją długofalową obecność w dobrych lokalizacjach. Tylko w ostatnim czasie odnowiliśmy umowy najmu dla marek Zara i Massimo Dutti w Galerii Sfera w Bielsku Białej. Zdarzają się również nowe transakcje. W Galerii Mazovia w Płocku zawarliśmy umowę z nowym operatorem spożywczym – siecią Spar, która aktualnie prowadzi prace adaptacyjne. Zostały również podpisane umowy na lokale dla marki Iqos w Galerii Katowickiej, Starym Browarze w Poznaniu, Galerii Bałtyckiej i krakowskiej Bonarce. Marka Sloggi podpisała umowę ze Złotymi Tarasami na otwarcie swojej drugiej lokalizacji w Polsce. Natomiast Atrium Copernicus w Toruniu wzmocni swoją ofertę o markę Fielmann - wymienia Magdalena Frątczak.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (53%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0