PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Najważniejsza inwestycja Carrefoura wystartowała

Najważniejsza inwestycja Carrefoura wystartowała
Galeria Morena
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 maj 2016 07:55

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Morena w Gdańsku. To najważniejsza tegoroczna inwestycja koncernu w Polsce. Co zmieniło się w centrum handlowym?

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 24 maj 2016 07:55

W wyniku rozbudowy obiekt zyskał ponad 13 tys. mkw. powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 tys. mkw., mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki, bezpłatne wi-fi, wewnętrzne strefy zabaw dla dzieci, a także przestronny odkryty taras z funkcją wypoczynkową. Częścią inwestycji była przebudowa dwupoziomowego parkingu podziemnego, na którym wdrożona została nowa organizacja ruchu oraz rozbudowa hipermarketu Carrefour.

Hipermarket został gruntownie zmodernizowany według innowacyjnej koncepcji światów produktów. Oprócz nowoczesnej i estetycznej organizacji działów, nowy hipermarket Carrefour oferuje również znacznie bogatszą i bardziej różnorodną ofertę produktów oraz szereg innowacyjnych rozwiązań handlowych, a także przyjazne środowisku systemy oświetleniowe i chłodniczo-grzewcze.

- Ze względu na duży potencjał własnych centrów handlowych w Polsce, Carrefour podjął w 2014 roku decyzję o przyspieszeniu inwestycji w ich rozwój. Dzięki temu możemy teraz zaoferować klientom Galerii Morena lepsze i przyjemniejsze zakupy, a najemcom – nowe możliwości rozwoju – powiedział Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

- Zdecydowaliśmy się na modernizację Galerii Morena z uwagi na jej lokalizację i ugruntowaną pozycję wśród lokalnej społeczności. Dzięki rozbudowie klienci zyskają nie tylko dostęp do nowych sklepów, ale także do nowych funkcji wypoczynkowych i rozrywkowych – dodał Ronan Martin.

Najnowsze raporty rynkowe wskazują na to, że wraz z jego rosnącym nasyceniem będzie malała liczba nowych obiektów. Realizowanych będzie natomiast więcej modernizacji i rozbudów istniejących projektów, a także wdrażane nowe podejście do komercjalizacji obiektów.

Modernizacji Galerii Morena towarzyszyły procesy jej kompleksowego repozycjonowania i rekomercjalizacji, w wyniku których centrum handlowe zyskało wiele nowych marek. Obecny poziom komercjalizacji obiektu wynosi 98 proc. Zgodnie z głównymi założeniami inwestycji – rozbudowana Galeria Morena zaoferuje swoim klientom jeszcze więcej mody, rozrywki i energii.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!