PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Największe centrum handlowe w Częstochowie podsumowuje rok

Największe centrum handlowe w Częstochowie podsumowuje rok
mat pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 sty 2020 10:06

Pomimo wzrostu liczby niedziel niehandlowych i zaostrzenia ustawy ograniczającej handel w niedziele i święta w 2019 roku, Galeria Jurajska utrzymała wskaźnik odwiedzin na tym samym poziomie co przed rokiem. Wzrosły za to obroty i to aż o blisko 10 proc.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 sty 2020 10:06

Liczba klientów i obroty na plus
Miniony rok był jednym z najtrudniejszych dla branży retail w Polsce. Notowane niemal przez cały rok spadki liczby odwiedzin, spowodowane przede wszystkim przez znacznie większą niż 2018 roku liczbę niedziel niehandlowych, odbiły się na rocznych wynikach wielu obiektów w kraju.

Wynik Galerii Jurajskiej okazał się jednak być w kontrze do negatywnych tendencji. Centrum handlowemu udało się utrzymać rekordową liczbę odwiedzających osiągniętą w 2018 roku . W efekcie, w 2019 roku, podobnie jak w roku wcześniejszym, próg największej galerii w Częstochowie przekroczyło blisko 7,2 mln klientów.

- Dużym sukcesem jest to, że udało się nam oprzeć negatywnym trendom na rynku, a przez to utrzymać poziom odwiedzalności na niezmiennym poziomie. Pokazuje to, jak mocna jest dziś rynkowa pozycja Galerii Jurajskiej oraz jak skuteczne działania podjęliśmy, aby uchronić się przed negatywnymi skutkami zaostrzenia ustawy - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Wśród tych działań znalazł się m.in. udany projekt Centrum Niedzielnej Rozrywki, który zwiększył w galerii ruch w niedziele wolne od handlu, przyciągając klienta przede wszystkim najszerszą w regionie ofertą rozrywkową i gastronomiczną oraz specjalnymi wydarzeniami. Nie bez znaczenia były także pozytywne zmiany w ofercie jakie zaszły w latach 2017-2019, zwłaszcza w segmencie rozrywki.

Dużą rolę w umocnieniu pozycji w 2019 roku odegrała także konsekwentnie realizowana, skuteczna strategia marketingowa, pozycjonująca Jurajska jako jedyne centrum handlowe fashion z najszerszą ofertą spędzania czasu wolnego w tej części woj. śląskiego. Pozwoliło to galerii nie tylko zwiększyć zasięg oddziaływania, ale także utrwalić wypracowany przez lata wizerunek.

- Przemyślany marketing oraz dobrze skomponowany tenant mix to dwa elementy, które odegrały kluczową rolę wyniku 2019 roku. Klientów przyciągnęły zarówno organizowane przez nas wydarzenia, jak również kompletna, najszersza w regionie oferta licząca sobie blisko 200 najemców. Ważny okazał się także rozwój oferty rozrywkowej i gastronomicznej w ostatnich 3 latach, a także liczne inwestycje, w customer experience - mówi Borecka - Suda.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!