Największe sieci handlowe mają powody do świętowania


Rok 2019 okazał się dla największych sieci handlowych jubileuszowy nie tylko ze względu na okrągłe rocznice powstania (najczęściej 25-lecia), ale i osiągnięcie obranego pułapu sklepów. Za kilka dni Biedronka otworzy 3000. sklep, w październiku Lidl dobił do liczby 700 placówek w Polsce. W połowie listopada Carrefour otworzył 900. punkt, a wczoraj Żabka świętowała uruchomienie sklepu nr. 6000!
Na koniec pierwszego półrocza 2019 r. sieć Biedronka liczyła 2916 sklepów. Sieć poinformowała, że chce mieć w Polsce 3 000 sklepów do końca roku. Biedronka podtrzymuje swoje plany i wczoraj potwierdziła nam, że placówka nr 3000 ruszy jeszcze w grudniu. Czy na jubileuszową lokalizację wybierze Warszawę, podobnie jak Lidl i Carrefour? Tego dowiemy się za kilka dni.
Jako ciekawostkę możemy dodać, że w marcu 2011 r. ówczesny prezes sieci Tomasz Suchański, (teraz szefuje sieci Żabka) mówił, że Biedronka chce mieć 3 tys. sklepów w 2015 roku.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (69%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.