PARTNERZY PORTALU

Największe sieci handlowe mają powody do świętowania

Największe sieci handlowe mają powody do świętowania
mat. pras.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 20 gru 2019 08:25

Rok 2019 okazał się dla największych sieci handlowych jubileuszowy nie tylko ze względu na okrągłe rocznice powstania (najczęściej 25-lecia), ale i osiągnięcie obranego pułapu sklepów. Za kilka dni Biedronka otworzy 3000. sklep, w październiku Lidl dobił do liczby 700 placówek w Polsce. W połowie listopada Carrefour otworzył 900. punkt, a wczoraj Żabka świętowała uruchomienie sklepu nr. 6000!

 

Na koniec pierwszego półrocza 2019 r. sieć Biedronka liczyła 2916 sklepów. Sieć poinformowała, że chce mieć w Polsce 3 000 sklepów do końca roku. Biedronka podtrzymuje swoje plany i wczoraj potwierdziła nam, że placówka nr 3000 ruszy jeszcze w grudniu. Czy na jubileuszową lokalizację wybierze Warszawę, podobnie jak Lidl i Carrefour? Tego dowiemy się za kilka dni.

Jako ciekawostkę możemy dodać, że w marcu 2011 r. ówczesny prezes sieci Tomasz Suchański, (teraz szefuje sieci Żabka) mówił, że Biedronka chce mieć 3 tys. sklepów w 2015 roku.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (69%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!