- W sklepie wykorzystano odpowiednio dopasowane do każdej strefy, naturalne oświetlenie podkreślające wzór i kolor produktów. Dostępne meble w poręczny sposób prezentują różnorodne kategorie towarów - mówi Edyta Zagner, manager ds. projektowania sklepów i Visual Merchandisingu w Komforcie.
Sklep w Komornikach to kolejny, już siódmy wielkopowierzchniowy obiekt Komfortu w formacie Home. W tym samym formacie są również sklepy mniejsze, poniżej 2000mkw, których na mapie Polski jest trzynaście. Na rynku istnieje także osiem sklepów franczyzowych Komfort Home. W planach jest otwarcie kolejnych sklepów w Polsce.
Strefa łazienek, która składa się z ponad 900 wzorów płytek, jak również ok. 900 produktów wyselekcjonowanej oferty najciekawszych wzorniczo i jakościowo mebli łazienkowych, umywalek, misek wc, baterii, kabin, brodzików, wanien i grzejników. Zaprezentowano tu gotowe rozwiązania spośród kilkudziesięciu aranżacji projektowych w boksach.
Wszystkie podłogi, również w przestrzeniach inspiracyjno-aranżacyjnych, w miejscach prezentacji towaru oraz w strefie projektowej czy zabaw dla dzieci prezentują bieżącą ofertę produktową Komfort i wszystkie można kupić.
W strefie dywanów znalazło się ponad 800 modeli w różnej stylistyce, ponad 60 wzorów to dywany orientalne ręcznie wiązane. W strefie kuchni można obejrzeć ponad 20 układów kuchennych w różnych stylach oraz poziomach cenowych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze