Napollo poszerza ofertę w trzech miastach


N-Parki, czyli popularne parki handlowe typu convenience z portfela inwestycyjnego Napollo, rosną w siłę. Właśnie trwają kolejne etapy komercjalizacji tych obiektów w Piotrkowie Trybunalskim, Sochaczewie i Ozorkowie.
- Napollo to polska firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od niemal piętnastu lat.
- Skupiając się na powiększaniu portfolio, deweloper buduje coraz więcej komercyjnych obiektów typu „convenience”, które stają się flagowymi w portfelu marki.
- Kluczowe branże dla formatu to spożywcza, moda rodzinna, akcesoria dla domu, zdrowie i uroda oraz gastronomia.
- Wciąż rozszerzamy i aktualizujemy ofertę handlową w naszych istniejących parkach handlowych, a także komercjalizujemy te, które są w przygotowaniu – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO – W N-Parku planowanym w Piotrkowie Trybunalskim do grona najemców dołączył McDonald’s, popularna restauracja typu fast food, ale także supermarket Stokrotka, sklep odzieżowy Sinsay oraz RTV Euro AGD. W planowanym N-Parku w Ozorkowie pojawi się m.in. Aldi, sklep odzieżowy Sinsay, Jysk oraz RTV Euro AGD. W sochaczewskim parku handlowym planujemy także ofertę z wyżej wymienionych branż, o szczegółach informować będziemy niedługo.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Parki handlowe znane pod szyldem „N-Park” są coraz bardziej popularne. W tym momencie w Polsce otwartych jest ich 11, ale ta liczba rośnie i będzie rosła dalej – Napollo planuje otwierać kilka obiektów rocznie i dalej kupować nowe działki pod inwestycje handlowe lub gotowe parki handlowe. Napollo jest także właścicielem trzech galerii handlowych (Galeria Renova w Warszawie, Galeria Grodova w
Grodzisku Mazowieckim, Galeria Piastova w Gnieźnie), które wróciły na dobre tory fukcjonowania, po trudnym okresie pandemii.
Napollo to polska firma, która zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.