PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nastolatek zostanie złotym klientem galerii?

Nastolatek zostanie złotym klientem galerii?
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 09:37

Pokolenie Z, czyli najmłodsze pokolenie konsumentów, nie rezygnuje z tradycyjnych zakupów w galeriach handlowych na rzecz zakupów on-line, wręcz przeciwnie. Powód? Centra handlowe stają się coraz bardziej "Insta-worthy".

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 09:37

Warunkiem są jednak atrakcje, jakie jest w stanie zapewnić galeria. I chodzi tutaj nie tylko o ofertę handlową. - Najmłodsi klienci poszukują w galeriach miejsc, w których mogą się integrować, relaksować i bawić, dlatego także ważną rolę w budowaniu atrakcyjności centrów handlowych odgrywają dziś strefy wypoczynku, rekreacji, parki rozrywki czy wielofunkcyjne strefy gastronomiczne, w których można zjeść, spędzić czas, ale także podładować urządzenia mobilne - dodaje.

Wymagający konsument

Pokolenie Z ma także wiele do powiedzenia w temacie tenant-mix'u. I nie chodzi już tylko o rosnący udział rozrywki czy gastronomii. Nastolatkowie chętniej odwiedzają te centra handlowe, które w swojej ofercie mają sklepy korzystające z nowych technologii sprzedażowych. Jednocześnie także, w opinii post-milenialsa, marki outletowe czy second hand nie są gorsze od tych sieciowych, a nawet z wyższej półki. Powód? - Nastolatkowie podchodzą bardzo pragmatycznie do swoich wydatków. Wychowanie w środowisku aplikacji nauczyło ich korzystania z promocji, rabatów, kuponów. Pokolenie to zdaje się więc być znacznie oszczędniejsze w swoich wyborach. To także konsument lepiej wyedukowany, mniej konsumpcjonistyczny, a przez to zwracający uwagę na pochodzenie kupowanego produktu, jego skład i proces produkcji - mówi.

Jak podkreślają eksperci, taki konsument jest jednocześnie największym wyzwaniem, z jakim obecnie mierzy się rynek handlowy. - Oczekiwania pokolenia Z są bardzo wysokie. Dotyczą one bowiem niemal każdego aspektu działania galerii - począwszy od przestrzeni, przez ofertę, po atrakcje i udogodnienia. Ma to jednak swoje dobre strony. Centra handlowe stają się coraz bardziej świadome potrzeb rynku i potrafią się dostosować. To, czego nie udało się im z milenialsami, udaje się z post-milenialsami - podsumowuje Malcharek.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.208.66
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!