PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Neinver o rynku handlowym: W 2020 roku nie zabraknie ciekawych debiutów

Neinver o rynku handlowym: W 2020 roku nie zabraknie ciekawych debiutów
Magdalena Chachulska, Asset Management Director, NEINVER.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sty 2020 13:08

Zamknęliśmy 2019 rok wzrostem powierzchni handlowej mimo dużego nasycenia rynku, zarówno w dużych miastach jak i w mniejszych ośrodkach, choć czas, gdy wielkopowierzchniowe obiekty powstawały jak grzyby po deszczu mamy już za sobą. Coraz bardziej liczą się dobrze wkomponowane w lokalne środowisko, niewielkie galerie i parki handlowe z kompleksową ofertą, umożliwiającą szybką realizację bieżących potrzeb. To kompleksy najczęściej łączące market spożywczy z drogerią, kawiarniami, restauracjami i szeregiem usług, jak fryzjer, poczta czy myjnia samochodowa będą wiodły prym w kolejnych latach - mówi dla PropertyNews.pl Magdalena Chachulska, Asset Management Director, NEINVER.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sty 2020 13:08

Neinver rozwija projekt parku handlowego Futura Ursus w bezpośrednim sąsiedztwie najpopularniejszego outletu w Polsce – warszawskiego Factory Ursus.

- Na pierwszy plan minionego roku zdecydowanie wybija się intensywny rozwój konceptów gastronomicznych i rozrywkowych, zwłaszcza w dużych, regularnych centrach handlowych. Oferta z tego obszaru jest coraz bardziej widoczna i zdecydowanie zyskała jakościowo. Ponadto nie stanowi już tylko uzupełnienia towarzyszącego zakupom. Co innego w outletach, gdzie cel zakupowy i emocje towarzyszące poszukiwaniu okazji pozostają na pierwszym planie - mówi Magdalena Chachulska.

Zdaniem ekspertki, nie sprawdziły się obawy ekspertów rynkowych dotyczące intensywnego rozwoju handlu internetowego. Doświadczenie pokazuje, że najwięcej zyskują marki obecne zarówno w świecie wirtualnym, jak i w pasażu handlowym.

- Ciekawe przeformatowanie obserwujemy w branży spożywczej. Znikają delikatesy i hipermarkety spożywcze, a w ich miejsce rozwijają się średniej wielkości sklepy z wyważoną, ale bardzo kompleksową ofertą, łączącą niejednokrotnie produkty masowe i premium - mówi Asset Management Director, Neinver.

Magdalena Chachulska uważa, że wyłączenie kolejnych niedziel z handlu w tym roku nie zachwieje już zbytnio zwyczajami zakupowymi klientów. - Mniejsza liczba dni handlowych będzie ich zmuszać, by dobrze zaplanowali zarówno czas na zakupy jaki i listę produktów, które leżą w kręgu ich zainteresowań. Doskonale widać to w outletach, w których klienci pojawiają się nieco rzadziej, ale kupują bardziej kompleksowo i wydają łącznie większe kwoty. Po trzech kwartałach tego roku outlety Factory zanotowały 4-procentowy wzrost wartości sprzedaży - mówi.

Nie słabnie zainteresowanie polskim rynkiem ze strony światowych marek. Jak twierdzi Magdalena Chachulska, pojawiać się zatem będą nowi gracze, ale bardziej liczyć się będzie jakość niż produkty masowe. Na pierwszym planie staną też emocje towarzyszące zakupom i oryginalne rozwiązania zarówno w zakresie bezpośrednich doświadczeń klientów, oferty dodatkowej, jak również marketingu

- Outlety Neinver w Polsce kolejny rok z rzędu zyskiwały na atrakcyjności. Nowoczesne wnętrza, rozwój oferty dodatkowej, ale przede wszystkim nowe, topowe marki przyciągały na zakupy poszukujących okazji. Do portfolio firmy dołączył Silesia Outlet, który bardzo szybko zyskał sympatię mieszkańców Śląska - mówi Magdalena Chachulska. - W tym roku nie zabraknie ciekawych debiutów. Bacznie obserwujemy rynek, by skutecznie rozwijać nasze outletowe DNA.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.12.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!