PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


NEPI Rockcastle: niemal połowa klientów wróciła do galerii

NEPI Rockcastle: niemal połowa klientów wróciła do galerii
fot. NEPI Rockcastle
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 maj 2020 21:11

W pierwszym tygodniu po otwarciu 12 galerii handlowych należących do NEPI Rockcastle w Polsce, odwiedziło je niemal 50 proc. klientów w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 maj 2020 21:11

W poniedziałek, 4 maja, całkowity footfall w galeriach NEPI wyniósł 94,8 tys. – to 52 proc. liczby odwiedzających galerie w pomajówkowy poniedziałek w 2019. Kolejne dni wskazują na niewielkie obniżenie trendu, jednak przedstawiciele NEPI podkreślają, że łączny footfall z pierwszego tygodnia na poziomie 48 proc. rdr jest powodem do zadowolenia.

Średnia odwiedzalność w poszczególnych galeriach była jednak wyższa i wynosi 50 proc. rdr. Dwie galerie, CH Platan w Zabrzu i Galeria Warmińska w Olsztynie, mogą pochwalić bardzo satysfakcjonującym footfallem - powyżej 70 proc. rdr., a  trzy obiekty odnotowały odwiedzalność poniżej 40 proc.

- Dane odwiedzalności galerii z pierwszego tygodnia są bardzo dobre i pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość. Nowy reżim sanitarny - wymóg noszenia maseczek i rękawiczek, czy wprowadzony przez nas pomiar temperatury w strefach wejściowych galerii - nie są dla klientów przeszkodą do zakupów – mówi Dominik Piwek, Head of Marketing & PR, NEPI Rockcastle. – Sytuacja zmusiła część klientów do dokonywania zakupów w e-commerce, ale nawyki zakupowe, szczególnie w segmencie odzieżowym, pozostają silne. Wierzymy, że wraz z kolejnymi etapami rozszerzania działalności naszych najemców – otwarciem restauracji, stref rozrywki, kin – footfall w galeriach ma szansę wrócić do poziomów z 2019 roku w ciągu najbliższych kilku miesięcy, a nie wykluczone, że jeśli sytuacja z COVID ulegnie poprawie, ludzie spragnieni „normalności” w jeszcze większym stopniu odwiedzą centra handlowe i tym samy osiągniemy lepsze wyniki footfall, niż w roku ubiegłym – dodaje Piwek.

Nie wszyscy zdążyli na otwarcie

NEPI Rockcastle zaznacza, że ze względu na krótki okres przygotowawczy poprzedzający otwarcie sklepów w galeriach, nie wszyscy najemcy zdążyli przygotować się na ponowne przyjęcie klientów. "Odpowiedzialne za to są trzy czynniki: problem z zatowarowaniem, opóźnienia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa pracownikom oraz klientom (np. montaż ochronnych płyt pleksi przy kasach) i trudności ze skompletowaniem zespołu do pracy. Z powodu redukcji personelu, niektóre sklepy nie są w stanie pracować zmianowo i działają w skróconych godzinach" - czytamy w komunikacie funduszu.

Ok. 80 proc. najemców NEPI Rockcastle uprawnionych do prowadzenia działalności, otworzyło swoje lokale w galeriach, a do końca bieżącego tygodnia poziom otwartych sklepów powinien przekroczyć już 90 proc.

- Zdajemy sobie sprawę z trudności, z jakimi borykają się najemcy w związku z niespodziewanie szybkim otwarciem. W tej chwili priorytetem dla nas wszystkich pozostają bezpieczeństwo i zdrowie pracowników oraz klientów. Jednocześnie jesteśmy otwarci na udzielenie najemcom pomocy w jak najszybszym powrocie do normalności - podkreśla Dominik Piwek.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!