Jedyne centrum wyprzedażowe w województwie zachodniopomorskim powitało nowego najemcę. Marka Netto otworzyła w Outlet Park Szczecin sklep zaprojektowany zgodnie z nową koncepcją 3.0.
Sieć supermarketów Netto w szczecińskim Outlet Parku zaadaptowała nową formułę, która uwzględnia zmodernizowaną aranżację wnętrz z naciskiem na skandynawską estetykę oraz wzbogacenie doświadczenia zakupowego. Nowy sklep o powierzchni sprzedaży równej 1154 mkw. oferuje szeroki wybór warzyw i owoców, produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz żywności ekologicznej z certyfikatem BIO. Klienci mogą kupić wypiekane na miejscu pieczywo i świeże sałatki, soki i przekąski ze strefy TO GO. Wystrój placówki dopełniają ściana z żywych kwiatów oraz nastrojowa muzyka.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (67%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze