PARTNERZY PORTALU


NFI EMF zakończy rok zyskiem, ale niższym niż w 2010

  • Autor: PAP
  • Dodano: 08 lis 2011 13:12

NFI Empik Media&Fasion spodziewa się, że na koniec 2011 roku spółka będzie miała zysk netto, ale będzie on prawdopodobnie niższy niż w 2010 roku. Spółka może mieć też problem z wypracowaniem 270 mln zł EBITDY w tym roku, jak wcześniej zapowiadała - poinformował dyrektor finansowy NFI EMF Jacek Bagiński.

- Na pewno w całym roku wypracujemy zysk netto, ale trudno będzie poprawić wynik netto rok do roku, byłoby to osiągalne, gdyby nie segment modowy - powiedział Jacek Bagiński podczas wtorkowej konferencji prasowej.

Dodał, że również zapowiadane wcześniej wypracowanie 270 mln zł wyniku EBITDA będzie trudne do osiągnięcia.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Po 9 miesiącach 2011 roku grupa NFI EMF ma 6,1 mln zł straty netto przypadającej akcjonariuszom jednostki dominującej.

Bagiński poinformował, że wydatki inwestycyjne NFI EMF w 2012 roku wyniosą około 100 mln zł.

- Planujemy, że CAPEX w 2012 roku wyniesie około 100 mln zł, czyli będzie około 1/3 mniejszy niż w 2011 roku. Zdecydowaliśmy się położyć większy nacisk na zwiększenie efektywności i zmniejszenie liczby otwarć, szczególnie w segmencie modowym - powiedział.

Dodał, że w 2012 roku dodatkowe środki mogą być ewentualnie wydane na akwizycje, ale obecnie spółka nie ma żadnych konkretnych planów dotyczących przejęć.

Retransmisja sesji:

Metropolia Śląska post-covid. Strategia wyjścia z lockdownu


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.214.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!