PARTNERZY PORTALU


NG2 chce mieć 20-proc. udział w krajowym rynku obuwniczym

  • Autor: PAP
  • Dodano: 29 kwi 2012 22:03

NG2 oczekuje zwiększenia udziałów rynkowych w krajowym rynku obuwniczym do 20 proc. do końca 2013 r. Spółka planuje też dalszą ekspansję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej - poinformował prezes spółki Dariusz Miłek w liście do akcjonariuszy. Dodał, że NG2 w kolejnych latach będzie kontynuować swoją politykę dywidendową.

"(...) podtrzymujemy nasze strategiczne plany na najbliższe lata. Przewidujemy zwiększenie udziałów rynkowych NG2 w krajowym rynku obuwniczym do 20 proc. do końca roku 2013" - napisał Miłek.

Dodał, że mimo, iż polski rynek pozostaje w centrum zainteresowania spółki, zarząd NG2 podjął decyzję o rozpoczęciu ekspansji w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

"Założyliśmy spółkę zależną na Słowacji i w roku 2012 może się pojawić nawet 10 sklepów CCC na słowackim rynku" - poinformował prezes.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

"Mamy za sobą również pierwsze doświadczenia związane ze współpracą z franczyzobiorcami na wschodzie Europy. Nasi franczyzobiorcy otworzyli dotąd pięć sklepów w Rosji, w marcu 2012 roku zainaugurowała pracę pierwsza placówka na Łotwie, a kolejne otwarcia w Europie Środkowej i Wschodniej są spodziewane w ciągu najbliższych miesięcy" - dodał.

Miłek napisał ponadto w liście do akcjonariuszy, że w najbliższych latach NG2 podtrzyma politykę dzielenia się wypracowanym zyskiem w postaci regularnych wypłat dywidendy.

NG2 zanotowało w 2011 r. 122,8 mln zł zysku netto, 159,1 mln zł zysku operacyjnego oraz 1,09 mld zł przychodów.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.64.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!