Nhood - nowy gracz sektora rewitalizacji nieruchomości miejskich


Antoine Grolin, prezes Ceetrus i założyciel spółki Nodi, ogłosił powstanie w styczniu 2021 r. spółki Nhood, której właścicielem jest AFM – Stowarzyszenie Rodziny Mulliez. To nowa firma usługowa z sektora mixed-use, świadcząca usługi na rzecz rewitalizacji i transformacji nieruchomości.
Ogłoszona zmiana oznacza powstanie nowej europejskiej organizacji: z jednej strony zostały wydzielone aktywa Ceetrus i Nodi (spółka deweloperska działająca we Francji), a z drugiej - nastąpiło połączenie zespołów Ceetrus i Nodi w ramach nowego przedsiębiorstwa Nhood. Te skonsolidowane zespoły będą działać na rzecz federacji niezależnych przedsiębiorstw AFM i innych partnerów.
Nhood – nowa jakość na rynku
Etienne Dupuy został nominowany na stanowisko dyrektora generalnego Nhood. Jego zadaniem jest koordynacja oraz wdrażanie strategii zarządzania i inwestycji o potrójnym, pozytywnym wpływie. Będzie on pracował z lokalnymi zespołami znajdującymi się w 10 krajach, które dysponują wiedzą i doświadczeniem w zakresie rewitalizacji istniejących nieruchomości.
Zespołem Nhood Polska kieruje Ada Walentek, dotychczasowa dyrektor generalna Ceetrus Polska. Lokalne zespoły będą odpowiedzialne za prowadzenie, współtworzenie, przekształcanie i rewitalizację nieruchomości w nowe miejsca pulsujące życiem, rozwijane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i odporne na zmiany klimatyczne.
– Nowa spółka jest dla nas wszystkich zarówno szansą, jak i dużym wyzwaniem. To możliwość wpływu na otaczający nas świat poprzez tworzenie wartości materialnych i niematerialnych – mówi Ada Walentek, dyrektor generalna Nhood Polska. Podkreśla, że w Polsce spółka aktualnie pracuje nad dwiema inwestycjami mixed-use: Wilanów Park w Warszawie i projektem w Piasecznie.
Nhood dla mieszkańców i dla planety
Nowe przedsiębiorstwo przyjmuje nazwę Nhood, a jego cel podkreśla hasło: new living mood. Nazwa powstała ze skrótu angielskiego słowa neighborhood i będą się nią posługiwały wszystkie europejskie oddziały Nhood. Nowy brand odzwierciedla międzynarodowe doświadczenie i wiedzę pracowników firmy w 10 krajach Europy, a także wyraża ambicję tworzenia trwałej i użytecznej wartości na rynku nieruchomości na rzecz mieszkańców i dla planety.
W pierwszym etapie działań Nhood oceni nieruchomości według potrójnego kryterium w wymiarze: planeta, ludzie, gospodarka, posługując się metodą uwzględniającą wpływ środowiskowy, klimatyczny, społeczny i ekonomiczny w prowadzonej strategii zarządzania i rewitalizacji nieruchomości.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.