PARTNERZY PORTALU


Nie liczmy na kolejne tradycyjne centra handlowe w Toruniu

Nie liczmy na kolejne tradycyjne centra handlowe w Toruniu
Katarzyna Michnikowska
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 02 mar 2016 09:22

Toruń posiada cztery centra handlowe o łącznej powierzchni wynoszącej blisko 138 tys. mkw. Nasycenie powierzchnią handlową to około 680 mkw. na 1 tys. mieszkańców. Współczynnik pustostanów pod koniec 2015 r. wyniósł 5,2 proc. – wynika z publikacji firmy doradczej Colliers International Centra handlowe w miastach regionalnych|Toruń.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 02 mar 2016 09:22

Najważniejszym wydarzeniem na rynku handlowym w Toruniu w 2015 roku była rozbudowa (o ponad 15 tys. mkw.) i modernizacja centrum handlowego Atrium Copernicus. W obiekcie debiutowało kilkanaście nowych sieci handlowych, nieobecnych dotąd na toruńskim rynku, takich, jak: sklep sportowy Decathlon, sklepy odzieżowe New Balance i Cubus oraz sklep z wyposażeniem wnętrz a Tab. Dodatkowo kilka sieci powiększyło swoje salony, w tym marki z grupy LPP oraz H&M. Otwarto też salę zabaw Jupi Park, a obecnie modernizowana jest strefa gastronomiczna.

— W najbliższym czasie w mieście nie powstanie żadne nowe centrum handlowe, ale intensywne prace przygotowawcze prowadzone są w ramach projektu Toruń Outlet. Z kolei drugi z toruńskich projektów - Solaris - został zawieszony. Aktualnie rozważana jest zmiana jego funkcji z handlowej na biurową — komentuje Katarzyna Michnikowska, starszy analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku Colliers International.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!