Nie tylko aglomeracje. Starbucks ma plan na nowe otwarcia


Ostatnio otwarta kawiarnia Starbucks we Wroclavii to 60. już lokal marki w Polsce. Tylko w tym roku sieć odnotowała siedem otwarć, dodając do portfolio także całkiem nowe miasto – Bydgoszcz, w którym uruchomiono pierwszą kawiarnię Starbucks. W planach na kolejne miesiące marka stawia na dalszy dynamiczny rozwój.
Aktualnie sieć obecna jest w dziesięciu największych miastach w kraju (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Katowice, Łódź, Szczecin, Gdańsk, Gdynia i Bydgoszcz). W planach jest również ekspansja na całkiem nowe lokalizacje, wszędzie tam, gdzie Starbucks ma największe możliwości dotarcia do swoich grup docelowych. Jeszcze w tym roku zostanie uruchomionych kilka lokali.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (70%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.