Gra pełna nagród pokazała, jak ważne jest dla centrów handlowych angażowanie lokalnych społeczności nie tylko za pomocą Facebooka, ale również innych kanałów społecznościowych. Jest też doskonałym dowodem na to, że Snapchat idealnie sprawdza się, jeśli chodzi o łączenie światów online i offline i faktycznie, dobrze wykorzystany, może przyczynić się do zwiększania footfallu w centrum handlowym.
Podczas „Gry Pełnej Nagród” w Forum zostało ukryte ponad 50 kopert z pytaniami i zadaniami. Zadaniem uczestników było bieganie po centrum handlowym i szukanie kopert, a następnie wysyłanie odpowiedzi przez Snapchata na oficjalne konto galerii @forumgliwice. W czasie konkursu uczestnicy wysłali do Forum Gliwice około 1000 snapów ze zdjęciami odpowiedzi oraz filmikami wykonanych zadań.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze