PARTNERZY PORTALU


Nietypowe promocje sieci handlowych mają przyciągnąć klientów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 06 paź 2014 15:07

Jeszcze do niedawna promocje w sklepach oznaczały przede wszystkim obniżki cen. W ostatnich tygodniach sieci handlowe zaczęły jednak wprowadzać coraz bardziej niestandardowe typy promocji. To z jednej strony odpowiedź na zmieniającego się konsumenta, a z drugiej - próba wyróżnienia się od konkurencji.

W ubiegłym tygodniu Carrefour wystartował w swoich hipermarketach z promocją "Szalona 5". W jej ramach klienci po pięciokrotnych zakupach (dokonanych w różnych dniach) otrzymują od sieci e-bon za koszyk o najmniejszej wartości. Maksymalna wartość e-bonu wynosi 500 zł.

Nowa, nietypowa promocja francuskiej sieci wpisuje się dobrze w trendy ostatnich tygodni. We wrześniu Biedronka, która w jakiekolwiek promocje weszła dopiero w 2013 r., uruchomiła loterię "Zdrapka w Kropki". Klienci po dokonaniu zakupów za minimum 50 zł odbierali zdrapkę, w której mogła się kryć jedna z ponad 500 tys. nagród (m.in. 100 samochodów i 500 tys. bonów na zakupy o wartości 10 zł brutto każdy).

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.64.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!