PARTNERZY PORTALU


Nietypowy pop-up w Arkadach Wrocławskich

Nietypowy pop-up w Arkadach Wrocławskich
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 gru 2018 14:01

W ostatnich latach jednym z wyraźniejszych trendów na rynku retail jest rozwój formatu pop-up. Niewielka powierzchnia, kreatywny pomysł, krótki okres działania, często niższy niż w tradycyjnych sklepach poziom cen – to zasadnicze cechy „znikających butików”. Marki, wykorzystując niewątpliwe zalety tego konceptu, mogą prezentować w nich swój asortyment potencjalnym konsumentom w bezpośredni, a jednocześnie przyciągający uwagę sposób. I choć pop-up store’y w branży modowej czy e-commerce nie są już nowością, z tymczasowymi lokalami zaczynają eksperymentować także firmy specjalizujące się w usługach czy rozrywce. W Arkadach Wrocławskich na powierzchni 300 mkw. powstał pokazowy showroom - Klockownia w Budowie. Pop-up placu zabaw zniknie po upływie kilku miesięcy, aby pojawić się w zupełnie nowej odsłonie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 gru 2018 14:01

- Z formatu tymczasowych lokali korzysta obecnie wiele światowych firm, w Polsce natomiast temat ten dopiero się rozwija. Patrząc np. na Wielką Brytanię, gdzie pop-up retail wart jest już ponad 2 mld funtów, możemy zdecydowanie stwierdzić, że jest to jeden z głównych kierunków rozwoju nowych kanałów handlu w naszym kraju. Dla producentów i sprzedawców to sposób na budowanie świadomości marki przy minimalnym ryzyku biznesowym, dla galerii handlowej - optymalne zagospodarowanie wolnej przestrzeni - mówi Dariusz Rudziński, dyrektor zarządzający obiektami komercyjnymi LC Corp. – Pop-up retail jest kojarzony głównie z markami odzieżowymi, obecnie jednak z tego rozwiązania korzystają także inne branże np.: dealerzy samochodowi, biura podróży, sieci komórkowe. Natomiast zastosowanie formatu pop-up u najemcy z kategorii edutainment, kierującego swoją ofertę do dzieci i rodzin – jak w przypadku Klockowni w Budowie - jest niewątpliwie kolejnym krokiem rozwoju formatu – dodaje Dariusz Rudziński.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (46%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.20.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!