Nietypowy pop-up w Arkadach Wrocławskich


W ostatnich latach jednym z wyraźniejszych trendów na rynku retail jest rozwój formatu pop-up. Niewielka powierzchnia, kreatywny pomysł, krótki okres działania, często niższy niż w tradycyjnych sklepach poziom cen – to zasadnicze cechy „znikających butików”. Marki, wykorzystując niewątpliwe zalety tego konceptu, mogą prezentować w nich swój asortyment potencjalnym konsumentom w bezpośredni, a jednocześnie przyciągający uwagę sposób. I choć pop-up store’y w branży modowej czy e-commerce nie są już nowością, z tymczasowymi lokalami zaczynają eksperymentować także firmy specjalizujące się w usługach czy rozrywce. W Arkadach Wrocławskich na powierzchni 300 mkw. powstał pokazowy showroom - Klockownia w Budowie. Pop-up placu zabaw zniknie po upływie kilku miesięcy, aby pojawić się w zupełnie nowej odsłonie.
- Z formatu tymczasowych lokali korzysta obecnie wiele światowych firm, w Polsce natomiast temat ten dopiero się rozwija. Patrząc np. na Wielką Brytanię, gdzie pop-up retail wart jest już ponad 2 mld funtów, możemy zdecydowanie stwierdzić, że jest to jeden z głównych kierunków rozwoju nowych kanałów handlu w naszym kraju. Dla producentów i sprzedawców to sposób na budowanie świadomości marki przy minimalnym ryzyku biznesowym, dla galerii handlowej - optymalne zagospodarowanie wolnej przestrzeni - mówi Dariusz Rudziński, dyrektor zarządzający obiektami komercyjnymi LC Corp. – Pop-up retail jest kojarzony głównie z markami odzieżowymi, obecnie jednak z tego rozwiązania korzystają także inne branże np.: dealerzy samochodowi, biura podróży, sieci komórkowe. Natomiast zastosowanie formatu pop-up u najemcy z kategorii edutainment, kierującego swoją ofertę do dzieci i rodzin – jak w przypadku Klockowni w Budowie - jest niewątpliwie kolejnym krokiem rozwoju formatu – dodaje Dariusz Rudziński.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (46%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.