Wielkie wydarzenie na rynku najemców centrów handlowych - H&M wprowadza do Polski nową markę sklepów

Latem tego roku na polskim rynku zadebiutuje nowa marka odzieżowa - COS. To koncept firmy H&M rozwijany od 2007 roku. Na lokalizację pierwszego salonu w naszym kraju wybrano butikowy obiekt handlowy Mysia 3 powstający w Warszawie, w okolicach obiektu Wolf Bracka.
COS ma obecnie 46 sklepów w dziewięciu krajach - Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Danii, Holandii i Szwecji. Polska jest jednym z pięciu nowych krajów, w których sieć pojawi się w 2012 roku. Są wśród nich: Finlandia, Włochy, Hong Kong oraz Kuwejt.
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy potwierdzić otwarcie pierwszego sklepu w Polsce. COS idealnie pasuje do warszawskiego rynku. Mamy nadzieję, że klienci się z tym zgodzą - komentuje Marie Honda, COS.
Firma definiuje odzież COS jako nowoczesną i elegancką. Marce przyświeca motto spójne ze strategią sieci H&M - modne ubrania, dobrej jakości, w niewygórowanej cenie.
Odzież tej marki jest też dostępna w sprzedaży online.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.