PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Notino: Liczba zamówień jak w okresie Bożego Narodzenia

Notino: Liczba zamówień jak w okresie Bożego Narodzenia
Sklep Notino, fot. materiały prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 maj 2020 10:04

Liczba zamówień jest obecnie prawie taka sama jak w okresie Bożego Narodzenia, a w niektórych krajach nawet większa - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Radek Ondrášík, dyrektor marketingu Notino, e-sklepu z perfumami i kosmetykami.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 maj 2020 10:04

Jak kryzys wywołany koronawirusem wpłynął na platformy e-commerce jak Notino? Czy można powiedzieć, że jest to branża, której kryzys nie dotyczy?

To zależy od branży, ale kryzys dotknął również platformy e-commerce. Produkty kosmetyczne są niezbędne w codziennym życiu, więc tak naprawdę ludzie, będąc w domach, chętniej robili zakupy online. Liczba zamówień jest obecnie prawie taka sama jak w okresie Bożego Narodzenia, a w niektórych krajach jest nawet większa.

Widzimy, że klienci przestawili się na zakupy internetowe, co jest spowodowane wstrzymaniem tradycyjnego handlu. Jesteśmy świadkami sytuacji, w której czynnik zewnętrzny poważnie wpłynął na sprzedaż tradycyjną, dlatego możemy się teraz spodziewać, że ludzie będą zwracać większą uwagę na działalność sklepów internetowych, choć wcześniej nie był to główny obszar ich zainteresowań. W związku z tym możemy oczekiwać większej liczby konkurentów w dziedzinie e-commerce.

Firma rozwija również sieć salonów w galeriach handlowych. Jakie działania podjęła w tym segmencie?

Postanowiliśmy zamknąć nasze sklepy we wszystkich krajach, mimo że nie wszędzie było to odgórnie narzucone. Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów jest dla nas najważniejsze. Teraz wracamy do otwierania sklepów tam, gdzie jest to możliwe przy zapewnieniu środków bezpieczeństwa. 

Jak zmieni się rynek tradycyjnego handlu - czy planują Państwo pozostać w galeriach?

Mówiąc długoterminowo, nie sądzę, aby nastąpiły jakieś istotne zmiany w tej kwestii. Może będzie inne podejście do ochrony pracowników, może niektóre środki bezpieczeństwa pozostaną na dłużej (np. ściana ochronna między klientem a sprzedawcą). To może doprowadzić do zmiany nastawienia konsumentów do tradycyjnej formy zakupów.

Jak wygląda sytuacja w Państwa firmie - jak działania są podejmowana, by ograniczyć wpływ kryzysu na działalność spółki?

Jak już wspomniałem, bezpieczeństwo naszych pracowników od samego początku było naszym priorytetem. Wprowadziliśmy pracę zdalną, nawet nasi pracownicy call center mogą pracować z domu.

W magazynie wprowadziliśmy dodatkowe środki bezpieczeństwa takie jak kontrola temperatury przy wejściu, zachowanie odpowiedniego dystansu między pracownikami czy regularna dezynfekcja pomieszczeń. Zapewniliśmy także naszym pracownikom maseczki do twarzy oraz żele odkażające na własny użytek. Staramy się również, aby osoby z różnych zmian nie spotykały się ze sobą. Ponadto, przeprowadzamy bardzo skuteczne czyszczenie ozonem, aby zredukować ryzyko zarażenia do minimum.

Dziękuję za rozmowę

 

 

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.187.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!