Desigual chce sprzedać swoje towary za 1 mld euro - co będzie stanowiło wzrost w stosunku do wyników z 2013 roku o około 820 milionów euro. Plany firmy obejmują otwarcie 100 sklepów rocznie przez trzy kolejne lata i podwajanie wielkości firmy co cztery lata.

Według firmy konsultingowa McKinsey wielkość światowego rynku odzieży dla kobiet ma się powiększyć o blisko 5 proc. do 2025 r. Dlatego Desigual poszerza swoją ofertę o kosmetyki, artykuły wyposażenia wnętrz, artykuły sportowe i buty. Otwiera też sklepy w takich miejscach jak: lotniskach, dworce kolejowe i hotele.

Firma Desigual założona została na Ibizie w 1984 r. przez szwajcarskiego projektanta Thomasa Meyera. Firma planuje zwiększyć sieć sklepów (aktualnie jest ich 400), a także udzielać więcej koncesji na punkty zlokalizowane w centrach handlowych, zwiększając sprzedaż internetową z 10 proc. do 25 proc. całkowitych obrotów - czytamy na stronach Onet.pl.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl