PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nowa kampania w centrach Designer Outlet

Nowa kampania w centrach Designer Outlet
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 wrz 2019 14:28

PRÔM Peakside ROS Outlet Management zrealizował sesję zdjęciową dla swoich centrów z udziałem londyńskiego fotografa John-Paul Pietrus i modeli znanych ze współpracy z największymi na świecie domami mody. Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 wrz 2019 14:28

Moda, humor i pozytywna energia to hasła przewodnie kampanii reklamowych przygotowanych dla Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą, Gdańsku i Sosnowcu. Na ich potrzeby zarządca centrów zdecydował się na wykonanie własnych fotografii, które w pełni oddają klimat i charakter modowych zakupów.

- Zależało nam przede wszystkim na stworzeniu własnej koncepcji, tak aby zdjęcia ukazywały to, co dla nas najważniejsze – modę i zakupy, prezentowane w sposób radosny, pełen energii i dynamiczny. Chcemy przekazać, że zakupy w centrach Designer Outlet odbywają się w pozytywnej atmosferze. Stworzyliśmy wspólnie wyjątkowy, pełen ekspresji projekt i jesteśmy pewni, że przypadnie on do gustu zarówno klientom, jak i najemcom – mówi Thomas Reichenauer, Managing Director i współzałożyciel PRÔM.

Do udziału w sesji zdjęciowej zaproszono osoby współpracujące na co dzień z największymi domami mody na świecie. Za wykonanie fotografii odpowiadał John-Paul Pietrus, który w swojej pracy realizuje zarówno projekty artystyczne, jak i komercyjne. Działający w Londynie fotograf zyskał uznanie wielu firm z branży, był także wielokrotnie nagradzany przez środowisko artystyczne. Twarzami kampanii centrów Designer Outlet są międzynarodowe modelki i modele wybierani do współpracy przez znane na całym świecie marki premium. Na zdjęciach znaleźli się Flávia Lucini, Jordan Rand oraz Aurelien Muller.

- Powierzyliśmy to zadanie profesjonalistom i zarazem bardzo utalentowanym osobom. Jesteśmy przekonani, że nowa kampania wyróżni nas na rynku centrów handlowych i outletowych. Dzięki temu z pewnością będziemy unikatowi i zauważani - przede wszystkim przez klientów, jak i branżę nieruchomości komercyjnych. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby kampania została doceniona także przez najemców. W końcu sposób zarządzania naszymi centrami i podejmowane akcje marketingowe czy reklamowe bezpośrednio wpływają na każdego z nich – dodaje Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Pierwsza kampania reklamowa, w której można zobaczyć efekty sesji zdjęciowej, ruszyła we wrześniu. Dla podkreślenia indywidualnego charakteru zdjęć oraz uzupełnienia przekazu, do fotografii zostaną dołączone ilustracje w postaci szkiców, m.in. centrów Designer Outlet. Taki zabieg dodatkowo wzbogaci założony storytelling kampanii, a także sprawi, że zdjęcia nabiorą wyjątkowej atmosfery.

 

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.249.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.