- Przygotowywany brand będzie czymś nowym i oryginalnym, adresowanym do nieco innego niż dotychczas grona klientów. Produkty będą charakteryzowały się wyższą jakością, a co za tym idzie wyższymi cenami. W przygotowaniu znajduje się oferta zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn - zapowiada Dariusz Pachla, wiceprezes spółki LPP.

W pierwszym roku działalności LPP chce otwierać sklepy nowej marki wyłącznie w Polsce. Powstanie ich ok. 20, a ich powierzchnia wynosić będzie ok. 300-500 mkw. - Ze względu na charakter odbiorców nasz nowy brand będzie mniej powszechny niż Reserved, Cropp czy House. Docelowo otworzymy więc mniej sklepów. Skupiamy się na topowych adresach w największych miastach Polski - dodaje Pachla.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL