Nowa marka zadebiutowała w Polsce - fotorelacja

Po otwarciu 5 sklepów oraz centrum logistycznego w Rosji w 2014 roku, Kiabi wzmacnia swoją pozycję w Europie Centralnej, planując otwarcie kilku placówek w Warszawie w systemie franczyzowym (master franchising) we współpracy z Grupą Schiever. Pierwszy polski sklep został otwarty w centrum handlowym Blue City w Warszawie.
Powstałe w 1978 roku na północy Francji Kiabi promuje koncepcję mody w niskich cenach dla całej rodziny. W zespole projektującym nowe linie jest 56 stale współpracujących ze sobą stylistów. Opierając się na sieci 449 sklepów, z czego 97 znajduje się poza Francją, Kiabi przekroczyło próg miliarda euro obrotów handlowych (1,87 mld euro obrotu w 2014 roku).
W 2015 roku grupa Kiabi chce przekroczyć próg 500 sklepów na świecie poprzez otworzenie 30 sklepów, z czego 21 będzie zlokalizowanych za granicą.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (75%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0