PARTNERZY PORTALU


Nowa strategia Grupy Kapitałowej Redan przynosi efekty

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 26 lip 2012 10:26

W I półroczu 2012 roku Grupa Kapitałowa Redan rozszerzyła ofertę sklepu internetowego Top Secret o nowe artykuły. Sprzedaż e-commerce w pierwszych sześciu miesiącach wzrosła o 88 proc. w ujęciu rocznym - podała spółka.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 26 lip 2012 10:26
Na początek do sprzedaży on-line wprowadzono nowe kategorie produktów z grupy „bielizna" i „home".

- Dodatkowy asortyment uzupełnia dotychczasową ofertę sklepu internetowego. Klientom daje możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru. W przyszłości planujemy rozwój w kolejnych kategoriach takich jak kosmetyki czy akcesoria biurowe - powiedział Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret Sp. z o.o.

W powiększonej ofercie sklepu prócz bielizny i rajstop znajdują się oferowane pod marką Top Secret: kubki, filiżanki, naczynia do serwowania, pudła, pojemniki, zestawy łazienkowe.

W kategorii „bielizna" do współpracy pozyskano marki: Gossard, USUAL by Felina, Lupo, Kinga, Konrad, Pretty Polly, Consay, Fiore, Golden Lady. - Są one rozpoznawalne dla klientów e-commerce i najlepiej wpisują sie w budowanie „świata Top Secret" - dodaje Michał Kałużyński. - W tej chwili wprowadzamy miesięcznie do sprzedaży ok. 50 artykułów z nowego asortymentu - dodaje.

Jak mówi, nowe, uzupełniające ofertę Top Secret artykuły cieszą się uznaniem klientów. W pierwszych tygodniach sprzedaży oglądało je 70 tys. klientów. Największym powodzeniem wśród dokonujących zakupów cieszą się rajstopy marki Pretty Polly i ceramika użytkowa.

Sklep internetowy Top Secret jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce w swojej kategorii. - Biorąc pod uwagę ogólnodostępne badania polskiego Internetu oraz statystyki sklepu internetowego Top Secret dostępnego pod adresem www.topsecret.pl, który odnotował w maju 2012 roku 1 136 626 unikalnych użytkowników, wyraźnie widać, że nasz sklep on-line jest w czołówce sklepów internetowych zaraz po Empiku, Merlinie, czy Tchibo - dodaje Michał Kałużyński.

W czerwcu Grupa Redan przeprowadziła też badanie satysfakcji klientów sklepu on-line, w której udział wzięło 2670 osób, z czego 1593 zadeklarowało, że kontaktowało się z Biurem Obsługi Klienta e-sklepu Top Secret. Najkorzystniej ankietowani odpowiadali na pytanie „Jakie jest Pani /Pana wrażenie z kontaktu z firmą Top Secret?" Ponad 69 proc. respondentów odpowiedziało, że bardzo dobre. Spośród sugestii do poprawy 21 proc. ankietowanych wskazało dostępność produktów prezentowanych w sklepie on-line. - Stale pracujemy nad jak najbardziej aktualną informacją o dostępności produktów w magazynie - dodaje Prezes Kałużyński.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.230.177
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!