PARTNERZY PORTALU


Nowa strategia Juli zdaje egzamin

Nowa strategia Juli zdaje egzamin
Tomasz Wienke, Country Manager Jula w Polsce
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 18 sty 2018 14:29

Sieć multimarketów Jula osiągnęła w 2017r. 17-proc. wzrost sprzedaży w Polsce za sprawą strategii dopasowującej model operacyjny do lokalnego rynku połączonej z nową komunikacją marketingową. Na sukces firmy składa się także konsekwentny rozwój wielokanałowości sprzedaży.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 18 sty 2018 14:29

Ten świetny wynik to rezultat konsekwentnie wprowadzanej od 2016r. strategii operacyjnej, której celem jest lepsze dostosowanie wszystkich działań firmy do warunków panujących na polskim rynku oraz do potrzeb i oczekiwań polskiego klienta. To także pierwszy przypadek w historii firmy wdrożenia komunikacji marketingowej dedykowanej jednemu rynkowi i jednoznaczne potwierdzenie, że Jula konsekwentnie stawia i będzie stawiała na rozwój w naszym kraju. O tym świadczą m.in. uruchomienie w zeszłym roku sklepu internetowego, programu dla firm JulaPro czy poszukiwanie lokalizacji dla kolejnych multimarketów na terenie Polski - mówi Tomasz Wienke, Country Manager Jula w Polsce..

– Jestem niezmiernie dumny, że udało nam się wypracować tak wiele w stosunkowo krótkim czasie. Gdy obejmowałem pozycję Country Managera w Polsce w 2015 roku, jednym z moich celów było odpowiednie dopasowanie naszego modelu operacyjnego do polskiego rynku i konsumenta. Ze swojej strony mogę zapewnić, że to nie koniec. W najbliższym czasie planujemy rozwój sieci we wszystkich kanałach sprzedaży, z siecią stacjonarną włącznie – opowiada Tomasz Wienke, Country Manager Jula w Polsce.

Od wejścia na polski rynek do dziś Jula zdążyła pozyskać rzesze lojalnych klientów, pomimo faktu, że wciąż jest stosunkowo nową siecią, jedynym w Polsce reprezentantem formatu „multimarket”. Dostosowanie komunikacji i strategii do warunków panujących na naszym rynku, a co za tym idzie lepsze zrozumienie i odpowiedź na potrzeby polskiego konsumenta, zaowocowało w zeszłym roku 17-proc. wzrostem sprzedaży firmy.  

– Tak znaczący wzrost nie byłby możliwy bez czynnego wsparcia wszystkich pracowników firmy. To dzięki ich zaangażowaniu, rozwojowi oraz wyznaczonym wspólnie celom udało nam się poprawić wizerunek, obsługę klienta czy dostosować poziom cen do naszego rynku – dodaje Tomasz Wienke.

W ramach nowej strategii postawiono m.in. na nową komunikację marketingową, którą zapoczątkowała kampania „Romeo i Jula”. Nowe podejście strategii komunikacyjnej zakładało przedstawienie firmy jako sieci oferującej różnorodną i szeroką gamę produktową dla ludzi aktywnych, a tym samym przybliżenie polskim klientom konceptu „multimarket” oraz wyjaśnienie faktu, że Jula nie jest marketem budowlanym, z czym dotychczas była kojarzona.

Jula to sieć multimarketów oferująca klientom 13 000  artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Wiosną 2017 roku Jula otworzyła sklep internetowy.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!