PARTNERZY PORTALU


Nowa strategia przynosi wyniki. Gemini Park na fali

Nowa strategia przynosi wyniki. Gemini Park na fali
Gemini Park Bielsko-Biała
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2018 09:27

Od czasu zakończenia ponad trzy lata temu rozbudowy Gemini Park Bielsko-Biała i wdrożenia nowej strategii marketingowej, rosnące obroty i odwiedzalność to już stały trend w tej galerii. Ponad 20 proc. wzrosły obroty i 8 proc. - odwiedzalność w 2017 roku w stosunku do ubiegłego rok. W minionych miesiącach pojawiły się w centrum 22 nowe marki, 10 przedłużyło umowy.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2018 09:27

Funkcjonujący przy centrum "Park w deche" odwiedziło 150 proc. więcej klientów niż w roku 2016, co oznacza, że bilety wstępu kupił co trzeci mieszkaniec Bielska-Białej.

– W minionym roku obiekt odwiedziło o 8 proc. więcej klientów niż w 2016, podczas gdy wskaźniki footfall dla całego województwa śląskiego wskazywały na tendencje spadkowe (nawet do – 6 proc. ). W 2017 roku centrum odwiedziło ponad 100 proc. więcej klientów niż przed rozbudową, a obroty najemców, w porównaniu z rokiem 2016, wzrosły o ponad 20 proc. Wszystkie wyniki naszego centrum są znacznie powyżej indeksów ogólnopolskich już od kilku lat, co świadczy o dużym potencjale obiektu – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor centrum handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.

22 nowych najemców

Ubiegły rok był najlepszy nie tylko pod względem footfallu czy obrotów. W 2017 roku w bielskim Gemini wynajęto ponad 4 tys. mkw. powierzchni, umowy najmu podpisało 22 nowych najemców, m.in. marki Sizeer, Bytom, Kubenz, LP Elektronik, Monnari, Good Label, Verona czy Home&Deco.

– Działalność salonów Good Label oraz Home&Deco w Gemini Park Bielsko-Biała jest owocna, a wyniki bardzo zadowalające. Działania marketingowe, udogodnienia dla klientów, imprezy, promocje organizowane w bielskim centrum oraz funkcjonujący przy obiekcie "Park w deche" powodują napływ odwiedzających i w konsekwencji rosnące z miesiąca na miesiąc obroty w naszych salonach. Zdecydowanie otwarcie sklepów Good Label oraz Home&Deco w Gemini Park Bielsko-Biała to była dobra decyzja – mówi  Monika Michorowska, dyrektor regionalny, Good Label i Home&Deco.

Umowy na kolejne lata przedłużyli również wszyscy dotychczasowi najemcy reprezentujący popularne marki m. in.: KFC, Solar, Diverse, Lee Wrangler, Lodomania, Subway czy Douglas.

– Zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy najmu w Gemini Park Bielsko-Biała przede wszystkim ze względu na zadowalające wyniki sklepu. Dodatkowymi czynnikami był mix najemców obecnych w obiekcie oraz jego odwiedzalność. Rozwojowy potencjał centrum, które planuje nowe, interesujące inwestycje jest dla nas gwarancją dalszej dobrej współpracy – mówi Alicja Dąbek, leasing manager marki Diverse.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!