Arkady Wrocławskie, które zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, swoją ofertę kierują w stronę rodzin, skutecznie przyciągają najemców z branży dziecięcej i modowej. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też organizowane przez centrum handlowe wydarzenia z kategorii edutainment. W zajęciach odbywających się na powstałym z okazji Dnia Dziecka „Kreatywnym Placu Budowy” uczestniczyło blisko 3,5 tys. osób. Kolejne 1,5 tys. dzieci i rodziców skorzystało tego dnia z bezpłatnej godziny zabawy w Klocowni, która 1 czerwca przeniosła się do nowego, dużo większego lokalu. Cieszące się sporą popularnością Rodzinne Centrum Edukacji i Rozrywki funkcjonuje teraz na poziomie +1 Arkad Wrocławskich. W nowym lokalu o powierzchni 550 mkw. znajduje się aż osiem stref zabaw z ponad milionem klocków. Nowością w powiększonej Klockowni jest Strefa Żurawia (z prawdziwym stalowym dźwigiem), Demolka (z ogromnymi miękkimi klockami do budowania i burzenia ścian) oraz Hocki-Klocki. Ponadto w lokalu dostępne są trzy salki dydaktyczno-urodzinowe i kawiarnia, oddzielająca strefy maluszków od przestrzeni dla większych budowniczych, z której opiekunowie mogą obserwować dzieci podczas zabawy.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (33%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL