PARTNERZY PORTALU


Nowa strategia się sprawdza. Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty

Nowa strategia się sprawdza. Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty
Wrocław Fashion Outlet, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 maj 2019 16:48

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności - to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą nową strategią biznesową.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 maj 2019 16:48

Pierwsze cztery miesiące 2019 roku centrum ouletowe zalicza do bardzo udanych. – Mimo mniejszej liczby niedziel handlowych w porównaniu z ubiegłym rokiem cieszymy się z wysokich, dwucyfrowych, +11%, wzrostów sprzedaży oraz zwiększonej liczby odwiedzających nas klientów. W okresie od stycznia do końca kwietnia odwiedziło nas aż 800 000 gości. – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oparta m.in. na wzmacnianiu tzw. brand mixu poprzez wprowadzanie nowych marek, rozbudowanie sektora Food&Beverage oraz dostosowanie wielkości wynajmowanej powierzchni do potrzeb naszych partnerów i potencjału danej marki jest dziś optymalna. Najlepszym dowodem tego są coraz liczniej odwiedzający nas goście oraz rosnąca sprzedaż na odwiedzającego: +9% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.212.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!