Centra handlowe convenience przeszły w miarę suchą stopą przez pandemię. Zainteresowanie kolejnych grup najemców wskazuje, że parki handlowe będą przyciągać uwagę sieci handlowych również po powrocie do normalności.
- Dobre warunki do rozwoju mają dziś marki silnie związane z parkami handlowymi i centrami convenience, takie jak KiK, Action, Pepco czy Dealz, a także Media Expert, Jysk, Lidl, Biedronka i Żabka.
- W ciągu 2020 roku spadek obrotów w segmencie małych i średnich obiektów na rynku handlowym ukształtował się na poziomie 23,8 proc. - niższym niż w przypadku wielkopowierzchniowych centrów w dużych ośrodkach miejskich.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze