- Miniony kwartał okazał się bardzo pracowity dla firmy Gemini Holding. W styczniu rozpoczęliśmy budowę trzeciego centrum handlowego w naszym portfolio – Gemini Park Tychy. Centrum zaplanowane zostało jako nowoczesny, wielkopowierzchniowy obiekt handlowy, liczący około 36 tys. mkw. powierzchni najmu, wraz z parkingiem mieszczącym ok. 1100 pojazdów. Będzie w nim funkcjonowało przeszło 130 lokali handlowych, gastronomicznych, oraz punktów usługowych. Ostatnie miesiące pokazały, że inwestycję tą doceniają najemcy i widzą w niej miejsce dla swoich salonów. Już teraz wśród najemców są znane firmy, które oferują kompleksową ofertę w swoich branżach – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

- Miniony okres to także czas wprowadzania nowych marek i przedłużeń umów w dwóch już funkcjonujących naszych obiektach, które na stałe wpisały się w mapy handlowe swoich regionów. W Gemini Park Bielsko-Biała zwiększyliśmy segment mody męskiej wprowadzając marki Vistula, Wólczanka i Lancerto. Poszerzyliśmy także sektor sportowy podpisując umowę z firmą 50 style oraz przedłużając umowę z firmą 4F, która zdecydowała się dodatkowo na powiększenie swojego salonu o blisko 80 mkw. Przedłużyliśmy także współpracę z markami Jacqueline Riu, Douglas i Green Point - dodaje Malcharek.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (30%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL