PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nowe marki premium oraz debiuty na polskim rynku. Neinver podsumowuje mijający rok

Nowe marki premium oraz debiuty na polskim rynku. Neinver podsumowuje mijający rok
Factory Kraków, mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 gru 2019 10:58

W outletach Factory otwartych zostało ponad 20 nowych salonów znanych marek lokalnych i światowych, z segmentu mody, akcesoriów, sportu, artykułów dla domu i gastronomii.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 gru 2019 10:58

- Celem NEINVER jako zarządcy jest strategiczne zarządzanie portfolio marek, by móc dostosować je do aktualnych potrzeb i oczekiwań naszych partnerów biznesowych oraz klientów. Centra z portfolio NEINVER w Polsce zgromadziły dużą grupę klientów, którzy swoje potrzeby zakupowe są w stanie w pełni zrealizować właśnie w outletach, przeznaczając  coraz większe kwoty. Co więcej, postrzegają nasze outlety jako miejsca, w których warto bywać regularnie - mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

- Obserwujemy dużą aktywność silnych marek międzynarodowych, zainteresowanych polskim rynkiem i konsekwentnie wzmacniamy ofertę outletów NEINVER. Stopniowo zwiększamy portfolio topowych marek, w tym salonów premium dążąc do zróżnicowanej  oferty  – podsumowuje Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director, NEINVER

Debiuty w outletach NEINVER na polskim rynku

W FACTORY Kraków – największym outlecie na południu kraju – otwarty został pierwszy w Polsce salon Saucony. To światowa marka, która od ponad 120 lat specjalizuje się w produkcji profesjonalnych butów dla biegaczy. Firma z charakterystycznymi trzema kropkami w logotypie, obecnie święci swoje triumfy na rynku azjatyckim. 

Drugi tegoroczny debiut na polskim rynku to Boxeur des Rues. Włoska marka z oryginalną odzieżą dla kobiet i mężczyzn rozpoczęła obecność w Polsce od FACTORY Poznań. Kolejne salony powstały też w FACTORY Kraków oraz w warszawskim FACTORY Annopol. Inspirację dla projektantów Boxeur des Rues stanowi francuskim boks. 

FACTORY Annopol zaprosił z kolei do pierwszego salonu outletowego marki Jack Wolfskin w Warszawie. To czołowy europejski dostawca odzieży turystycznej, łączącej nowoczesne wzornictwo z praktycznym wykorzystaniem w różnych warunkach pogodowych. 

FACTORY Kraków

Już od pierwszych dni po otwarciu, z dużym entuzjazmem przyjęty został nowy salon Marc O’Polo. Skandynawska marka premium jest znana na całym świecie i kojarzona z szeroką propozycją, wysokiej jakości ubrań dla kobiet i mężczyzn. Do outletowych pasaży powraca Tom Tailor – niemiecka marka nowoczesnych i modnych ubrań dla każdego. Z kolei Tommy Hilfiger zwiększył powierzchnię prawie dwukrotnie. Dużym zainteresowaniem klientów cieszył się salon w Furla w formacie pop-up store, z wysokiej jakości torebkami, portfelami i dodatkami dla kobiet. Nowości w 2019 roku to również salony obuwnicze znanych marek Converse oraz Skechers. Poza tym wspomniane już Boxeur des Rues oraz Saucony. W ostatnich dniach października segment marek biżuteryjnych wzmocnił salon Yes. 

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.51.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!