Nowe marki, rekordowa frekwencja. Galeria Sfera podsumowuje rok


Prawie 13 mln klientów odwiedziło Galerię Sfera w Bielsku-Białej w 2015 r. Tym samym wzrost odwiedzalności w ubiegłym roku wyniósł 3,4 proc. rok do roku.
Rok 2015 był dla galerii rekordowym rokiem także pod względem komercjalizacji: pojawiły się tu 24 nowe marki i obecnie wskaźnik wynajęcia powierzchni wynosi prawie 100 procent.
- Taka odwiedzalność to wynik na poziomie jednego z trzech największych centrów warszawskich. Co więcej, roczna, prawie 13-milionowa frekwencja klientów oznacza, iż każdy mieszkaniec Bielska-Białej był w Galerii Sfera ponad 75 razy, a każdy mieszkaniec regionu bielskiego – prawie 20 razy w roku. - komentuje Karel Zeman, szef Działu Asset Management CBRE Global Investors, która zarządza Galerią Sfera na rzecz Funduszu ESCF II, właściciela nieruchomości.
Do Galerii Sfera w 2015 roku dołączyły aż 24 nowe marki, w tym takie marki modowe, jak: Hexeline, Monnari, Wólczanka, Wojas czy sportowe jak 4F. Ofertę uzupełniły globalne marki z branży gastronomicznej – Burger King i Pizza Hut Express – oraz dziewiąty w Polsce i pierwszy w Bielsku-Białej salon Cortland, autoryzowany sprzedawca produktów marki Apple. W pierwszej połowie tego roku planowanych jest jeszcze pięć nowych otwarć.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.