Nowe marki w Europie Centralnej
Europa Centralna wkracza z impetem w 2015 rok. W ciągu niespełna trzech miesięcy oferta handlowa centrum poszerzyła się o kolejne nowe marki: w marcu pierwsi klienci odwiedzili stoisko Paese Cosmetics oraz sushi bar Ryokan Sushi.
Paese Cosmetics to polska marka kosmetyków.
Oferta Centrum została także uzupełniona o nowe usługi - już w kwietniu klienci Europy Centralnej będą mogli skorzystać z porady specjalisty motoryzacyjnego w Punkcie Informacyjnym dedykowanym markom: Volkswagen, Skoda i Seat. Punkt Informacyjny prowadzony będzie przez firmę Lellek, jednego z największych dealerów marki Volkswagen w Polsce. Dodatkowo w gronie najemców Europy Centralnej pojawił się także punkt krawiecki, w którym zlecą oni „naprawę" swoich ubrań.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.