PARTNERZY PORTALU

Nowe marki zasilają ofertę centrów Newbridge

Nowe marki zasilają ofertę centrów Newbridge
Dwie marki zasilają ofertę centrów Newbridge, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lis 2021 10:07

Centra handlowe z portfolio Newbridge poszerzają ofertę w segmencie zdrowia i urody. Obiekty w Toruniu i Krakowie właśnie wzbogaciły się o nowych najemców.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lis 2021 10:07
  • Nowe Bielawy w Toruniu i Nowe Czyżyny w Krakowie, dwa centra z portfolio Newbridge, rozwijają swój tenant-mix w segmencie zdrowia i urody.
  • Ofertę krakowskiego obiektu niedawno wzmocniła marka Silcare, z kolei ofertę centrum w Toruniu – Mydlarnia u Franciszka.

– Z uwagi na format convenience naszych obiektów, segment zdrowia i urody, odgrywający ważna rolę w codziennych zakupach, jest dla nas jednym z kluczowych – mówi Karolina Nitowska, Leasing Manager w Newbridge Poland.

– Dlatego stawiamy na jego rozwój, zwłaszcza o rozpoznawalne na rynku marki, które dopełniają już istniejącą ofertę. Dwa ostatnie otwarcia w Krakowie i Toruniu, będące efektem konsekwentnie realizowanej strategii leasingowej, taką rolę spełniają. Dzięki nim klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszego asortymentu – mówi.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Marka Silcare, która zadebiutowała w Nowych Czyżynach, to dynamicznie rozwijająca się na polskim rynku sieć. W ofercie sklepu można znaleźć produkty niezbędne do pielęgnacji i stylizacji paznokci, w tym m.in. hybrydy, żele, produkty do manicure i pedicure, a także akcesoria.

– Segment zdrowia i urody, obok mody i usług, jest jednym z najszerszych w naszym centrum handlowym. Nowe otwarcie uatrakcyjnia go. Tym bardziej, że wprowadza do asortymentu niezwykle szeroką ofertę bardzo popularnych i poszukiwanych produktów. W efekcie, tenant-mix krakowskiego centrum staje się coraz bardziej kompaktowy – mówi leasing manager.

Podobnie jest w Nowych Bielawach w Toruniu, gdzie niedawno zadebiutowała Mydlarnia u Franciszka. W jej ofercie można znaleźć produkty do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, produkty kąpielowe, a także akcesoria.

– Marki, które właśnie wzbogaciły nasz tenant-mix dostrzegły w obu centrach, a także w formacie convenience ogromny potencjał. Zwłaszcza, że są to brandy, które chcą być blisko swojego klienta i lokalnych rynków. Widać to zwłaszcza na przykładzie Mydlarni u Franciszka. Pojawianie się marki w Toruniu to efekt rozszerzenia współpracy z najemcą, który od lat obecny jest w naszym centrum w Krakowie – komentuje Karolina Nitowska.

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.97.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!