Zakupy przed podróżą lub zaraz po wyjściu z autobusu lub pociągu, szybka kawa w oczekiwaniu na autobus do pracy - tak wygląda codzienność współczesnego konsumenta. Odpowiedzią na jego potrzeby są zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne, będące połączeniem części handlowej z dworcem kolejowym czy autobusowym. Spółka Dekada w swoim portfolio ma już cztery takie obiekty, kolejne dwa powstają w Mińsku Mazowieckim i Koninie.
Coraz więcej osób w Polsce podróżuje koleją. W 2016 roku z jej usług skorzystały ponad 292 mln pasażerów - aż o 12 mln więcej niż w roku 2015. W oczekiwaniu na pociąg, podróżni często zaspokajają podstawowe potrzeby zakupowe. Taki potencjał wykorzystują inwestorzy i deweloperzy centrów handlowych, budując zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne. Oferta obiektów kierowana jest do regularnych klientów oraz pasażerów nastawionych na szybkie i komfortowe zakupy artykułów pierwszej potrzeby.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (86%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze