• Od kilku lat Nhood Polska prowadzi program remodelingów Centrów Handlowych Auchan.
  • Obiekty te zyskują nie tylko nowoczesne, komfortowe wnętrza, lecz również otrzymują nową identyfikację wizualną ze znakiem jakości Oshopping.
  • Oznaczenie potwierdza wysoką jakość usług oferowanych przez centrum handlowe, wygodę i komfort wizyty klientów oraz bogaty program wydarzeń adresowanych do lokalnych społeczności.

Firma Nhood Polska, zgodnie z przyjętą strategią potrójnego pozytywnego wpływu na społeczności, środowisko i gospodarkę /People, Planet, Profit/, zmienia zarządzane obiekty w miejsca tętniące życiem z wygodną przestrzenią nie tylko do zakupów, lecz również z dostępem do różnorodnych usług i udogodnień, oferujące ciekawe sposoby spędzania wolnego czasu i zapewniające wielokanałową komunikację z klientami. To holistyczne podejście do wizyty klienta w zarówno przestrzeni fizycznej jak i cyfrowej.

Wzbogacona oferta, nowe usługi i udogodnienia w obiektach

- Zarządzane przez naszą firmę Centra Handlowe Auchan to w większości miejsca o wieloletniej historii i ugruntowanej pozycji na lokalnej mapie obiektów handlowych. Odpowiadając na oczekiwania klientów oraz zmiany ich zwyczajów zakupowych, od kilku lat zmieniamy nasze obiekty i wyróżniamy je znakiem jakości Oshopping, który jest dla klientów gwarancją dostępności usług na najwyższym poziomie – podkreśla Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, komunikacji i CSR.

Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, komunikacji i CSR w Nhood Polska, mat.pras.
Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, komunikacji i CSR w Nhood Polska, mat.pras.

Znak jakości Oshopping dotyczy pięciu obszarów działalności centrum handlowego – po pierwsze –oferty i usług, po drugie – udogodnień dla klientów, takich jak m.in. strefy wypoczynku, przestrzenie coworkingowe, miejsca dla rodziców i dzieci, po trzecie – atmosfery i doświadczenia klientów, po czwarte – nowych technologii i komunikacji z klientami, po piąte – bogatego programu animacji i wydarzeń.

W świecie, w którym dużo czasu spędzamy, komunikując się za pomocą internetu, Oshopping ma na celu połączenie bogatego ekosystemu cyfrowego oraz sieci stacjonarnych centrów handlowych, podkreślając pozytywne wrażenia klientów z wizyty w obiekcie i gwarantując jej jakość. Oshopping wzmacnia wartość fizycznych centrów handlowych, ich zdolność do budowania relacji między ludźmi, a także emocji, które wzbogacają doświadczenie klienta – mówi Agnieszka Gutowska.

Wyjaśnia też, że Oshopping jest oparty na czterech filarach, którymi są: gościnność, dzielenie się, radość oraz bliskość.

Proces nadawania znaku jakości Oshopping poprzedza remodeling obiektów, dzięki czemu stają się wygodniejsze dla klientów i najemców, a także odpowiadają wartościom, jakie znak ze sobą niesie.

Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo, mat.pras.
Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo, mat.pras.

Centra wyróżnione znakiem jakości Oshopping mają odnowione i unowocześnione wnętrza zaprojektowane z uwzględnieniem ich historii i specyfiki regionów, w których się mieszczą.

Wnętrza remontowanych obiektów są projektowane indywidualnie, nawet w takich detalach, jak meble czy wyposażenie stref relaksu i stref restauracyjnych. Są ważnym elementem doświadczenia zakupowego i ścieżki klienta – dodaje Agnieszka Gutowska.

Rośnie grono wyróżnionych obiektów

Pierwszym obiektem, który w 2017 roku został wyróżniony znakiem jakości Oshopping, było Centrum Handlowe Auchan Gdańsk. W ostatnich latach do grupy centrów handlowych, których logo wzbogacono o charakterystyczny element graficzny, dołączyło 6 obiektów na terenie całej Polski. W tym gronie są dwa obiekty w Białymstoku – Centrum Handlowe Auchan Hetmańska oraz Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna, a także Centrum Handlowe Auchan Bielany koło Wrocławia, Centrum Handlowe Auchan Gliwice, Centrum Handlowe Auchan Bydgoszcz i Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo pod Szczecinem. W listopadzie 2022 roku znakiem jakości Oshopping zostało wyróżnione Centrum Handlowe Auchan Piaseczno, czyli najdłużej działający obiekt w portfolio Nhood Polska.  

Centrum Handlowe Auchan Piaseczno to obiekt o niezwykle bogatej historii, od lat cieszący się dużą odwiedzalnością i zaufaniem klientów. Nhood Polska stale wzbogaca jego ofertę zakupową, a w sierpniu rozpoczęliśmy remont, dzięki któremu obiekt zyska zupełnie nowe, przyjazne i bardziej ekologiczne oblicze. Wprowadzimy tam również nową identyfikację wizualną – przekonuje Agnieszka Gutowska.

Centrum Handlowe Auchan Piaseczno jest ósmym obiektem w portfolio Nhood Polska, który po zakończonym remoncie zostanie wyróżniony znakiem jakości Oshopping, potwierdzającym dostępność szerokiej oferty handlowej, różnorodnych usług, nowoczesnych technologii, stałego programu animacji dla osób w różnym wieku, a także przyjazną atmosferę panującą w tych centrach.

Nowa identyfikacja wizualna obiektów z charakterystycznym elementem graficznym

Wdrożenie znaku jakości Oshopping wiąże się również z wprowadzeniem nowej komunikacji wizualnej w obiektach zarządzanych przez Nhood Polska. W Centrach Handlowych Auchan wyróżnionych znakiem są zainstalowane nowe logotypy oraz bardziej czytelne oznaczenia, ułatwiające poruszanie się w przestrzeni.

– Znak jakości Oshopping to charakterystyczny element graficzny, którym wzbogacamy logo Centrów Handlowych Auchan. Zawarte w nim cztery różnokolorowe kształty symbolizują bliskość, dzielenie się, zabawę i śmiałość, czyli pojęcia, które obrazują szeroki zakres codziennej działalności tych obiektów – dodaje Agnieszka Gutowska.

Różnorodne platformy komunikacji z klientami

Znak jakości Oshopping związany jest również z rozwojem kanałów komunikacji z klientami. Nhood Polska zmienia strony internetowe obiektów na bardziej przejrzyste i intuicyjne w nawigacji, a przede wszystkim, by zawierały bieżące informacje o programie animacji oraz dostępnej ofercie. Znak Oshopping jest elementem konstrukcyjnym stron internetowych i wyznacza kierunki powstawania wykorzystywanych zarówno w komunikacji online, jak i offline materiałów wizualnych. Od czerwca 2016 roku prężnie działa blog.oshopping.pl, do którego współtworzenia Nhood zaprosił blogerów, poruszających tematy związane z modą, stylem życia i sposobem spędzania wolnego czasu. Z blogiem powiązane jest też konto w serwisie Instagram.

Aktualne informacje na temat oferty i wydarzeń w centrach handlowych

Auchan można znaleźć również na profilach na portalu społecznościowym Facebook. Obecnie klienci mogą odwiedzać 22 profile centrów i galerii handlowych w tym serwisie.

W centrach oznaczonych znakiem jakości Oshopping znajdują się również liczne cyfrowe nośniki i ekrany, które ułatwiają klientom dostęp do interesujących ich treści, a najemcom umożliwiają prezentację najnowszej oferty. Wprowadzenie znaku Oshopping obejmuje pełną ścieżkę zakupową klientów, w tym zarówno kontakt bezpośredni w obiekcie, jak i komunikację online.

W kolejnych latach firma Nhood Polska będzie kontynuowała program remodelingów Centrów Handlowych Auchan i przyznawanie wybranym z nich znaku jakości Oshopping.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl