Ubiegły rok pokazał siłę portfela posiadanych przez grupę Vistula marek. Przychody w 2017 roku rosły szybciej niż powierzchnia handlowa, pomimo nasilającej się konkurencji ze strony marek krajowych i zagranicznych - tak w specjalnym liście podsumował wyniki Grupy Vistula prezes zarządu, Grzegorz Pilch.
W roku 2017 Grupa uzyskała ponad 688 mln zł przychodów ze sprzedaży, 43,2 mln zł zysku netto i ponad 78 mln zł EBITDA. Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w 2017 roku była wyższa o 15 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody marki Vistula wyniosły ponad 242 mln zł rosnąc 16 proc. rok do roku, mimo wysokiej bazy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze