Nowe sklepy, udane modernizacje i lepsza oferta pomogła Organic zwiększyć sprzedaż


W październiku br. spółka Organic Farma Zdrowia odnotowała 5,3 mln zł sprzedaży, co oznacza wzrost o 11,25 proc. w stosunku do października 2017. Lepsze rezultaty udało się osiągnąć mimo mniejszej liczby dni handlowych. Jak podaje spółka na dobry wynik wpływ miały: nowe sklepy, znacznie lepsza ekspozycja produktów po rewitalizacjach istniejących placówek i coraz lepsza oferta produktowa - zarówno w zakresie ilości oferowanych towarów, ich jakości oraz coraz stosunku ceny do jakości.
W październiku br. spółka Organic Farma Zdrowia odnotowała 5,3 mln zł sprzedaży, co oznacza wzrost o 11,25 proc. w stosunku do października 2017. Lepsze rezultaty udało się osiągnąć mimo mniejszej liczby dni handlowych. Jak podaje spółka na dobry wynik wpływ miały: nowe sklepy, znacznie lepsza ekspozycja produktów po rewitalizacjach istniejących placówek i coraz lepsza oferta produktowa - zarówno w zakresie ilości oferowanych towarów, ich jakości oraz coraz stosunku ceny do jakości.
Organic Farma Zdrowia zakończyła działalność w gdyńskim centrum handlowym Riviera. Wyniki, które osiągały znajdujące się w centrum delikatesy spółki, odbiegały od założeń i oczekiwań kierownictwa, stąd decyzja o nie przedłużeniu umowy najmu.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Organic Farma Zdrowia prowadzi sieć 34 delikatesów z żywnością ekologiczną oraz sklep internetowy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.