Nowi najemcy w Silesia City Center

Dwie marki biżuteryjne - Jubitom i Bryloownia otwarły w maju swoje salony w Silesia City Center.
W sąsiedniej lokalizacji, przy alei Katowickiej 52 otwarty został salon Pracowni Dobrego Wzroku BRYLOOWNIA o powierzchni 93 mkw. W BRYLOOWNI klienci Silesii znajdą okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne takich marek jak: Mykita, Prada, Gucci, Tom Ford, Alexander McQueen, Persol, Ray Ban i Vogue. BRYLOOWNIA to młoda marka debiutująca dopiero na rynku. Jej twórcami są właściciele salonów NYCZ Optyk, działających na Śląsku od ponad 40-lat.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Oba salony w Silesia City Center pojawiły się u nas w wyniku rekomercjalizacji, prowadzonej od początku 2012 roku - mówi Ilona Szafer, dyrektor działu wynajmu Silesia City Center. Pojawienie się Jubitomu i BRYLOOWNI jest efektem przyjętej przez nas strategii, zgodnie, z którą w Silesia City Center klienci mogą robić zakupy w unikalnych w skali regionu salonach - dodaje przedstawicielka galerii.
Dzięki nowym najemcom Silesia City Center poszerza swoją ofertę dodatków i biżuterii. Jak wynika z raportu SMG/KRC Millward Brown dla Silesia City Center, salony tego typu są jednymi z najchętniej odwiedzanych w tym centrum, zajmują także drugie miejsce pod względem wydatków. Średnio podczas jednej wizyty u jubilera klienci wydają od 208 do 283 zł.
Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. mkw. znajduje się ponad 300 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. Wśród najemców Silesii znajdują się: Tommy Hilfiger, Burberry, Weekend by Max Mara, Van Graaf, ZARA, La Mania, PINKO, Pennyblack i Marc O'Polo.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.