Design salonów Hexeline jest zmieniany na nowocześniejszy i bardziej pasujący do marki – aktywnej, a jednocześnie kobiecej.

Polityka rozbudowy istniejącej sieci salonów to długofalowe działania, których efektem jest ciągła ekspansja rynkowa. Planów jest wiele, ale konkretne informacje o nowych lokalizacjach upubliczniane zostają już po podpisaniu umowy najmu. Hexeline planuje otwieranie nowych salonów zarówno w dużych miastach, jak i tych nieco mniejszych, zwiększając tym samym dostępność swoich produktów na terenie całego kraju. Firma zamierza także wdrożyć strategię dotyczącą ekspansji zagranicznej, która zacznie być wprowadzana z początkiem przyszłego roku.

Hexeline to polska luksusowa marka dla kobiet, która jest obecna na rynku już od ponad 20 lat. Obecnie sieć posiada 21 salonów na terenie całej Polski.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl