Nowy koncept Tesco. Oto, jak wygląda Jack’s


Tesco zaprezentowało w tym tygodniu nową sieć sklepów, w formacie dyskontowym, pod marką Jack’s. Dwa pierwsze sklepy ruszyły w tym tygodniu w Wielkiej Brytanii, w ciągu pół roku sieć powiększy się do 10-15 placówek. W ten sposób brytyjski gigant detaliczny chce zawalczyć z konkurentami Aldi i Lidl, którzy w ciągu ostatnich lat agresywnie zdobywają udziały rynkowe. Specjaliści firmy Mintel analizują, co to oznacza dla brytyjskiego sektora dyskontowego.
- Nowy gracz rynkowy czerpie z inspiracji sieci Aldi i Lidl, co może być dla nich formą pochlebstwa. Od nacisku na markę własną, po sprzedaż nieżywnościowych produktów na zasadzie „do wyczerpania zapasów”, wszystko wskazuje na to, że Jack's został stworzony, aby konkurować ze sklepami, które zakłócają działalność Tesco od dekady – mówi Nicholas Carroll, starszy analityk ds. sprzedaży detalicznej w Mintel.
Zobacz galerię i dowiedz się więcej na DlaHandlu.pl
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.