PARTNERZY PORTALU

Obniżki cen towarów nie muszą doprowadzić do większej sprzedaży

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 26 cze 2015 07:53

Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że wśród sieci handlowych można zauważyć wiele przejawów nie tyle wojny, co konkurencji cenowej, w której biorą udział wszystkie formaty handlowe.

- Ceny poszły mocno w dół, szczególnie w czwartym kwartale ubiegłego roku. Dane statystyczne dla Polski pokazują, że mieliśmy ponad trzyprocentową deflację w segmencie żywności. W konsekwencji spadku cen, każdy chciał sprzedać jak największe ilości produktów. Tymczasem konsumenci nie są w stanie kupować większych ilości tylko dlatego, że ceny poszły w dół, możliwości nabywcze są ograniczone - mówi Kent Petersen.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Z tym wyzwaniem detaliści musieli sobie radzić przez cały ubiegły rok, niezależnie od formatu. Można było zauważyć wiele przejawów może nie tyle wojny cenowej, co konkurencji, w której brały i biorą nadal udział wszystkie formaty handlowe. Z rozmysłem mówię, że nie jest to wojna lecz konkurencja, bo dotyczy ona konkretnych, pojedynczych produktów i ich cen - dodaje.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.72.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!