PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Obroty Galerii Jurajskiej w górę

Obroty Galerii Jurajskiej w górę
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 sty 2020 09:49

Utrzymujący się wzrost liczby klientów, inwestycja w customer experience, kompletna oferta, ale także skuteczny marketing wypełniony działaniami pro sale sprawiły, że w 2019 roku Galeria Jurajska zanotowała najwyższy od 3 lat wzrost obrotów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 sty 2020 09:49

Klienci wydają coraz więcej w Galerii Jurajskiej, coraz chętniej wybierając ją zarówno na swój weekendowy shopping, jak również na codzienne, szybkie zakupy. Efekt? W 2019 roku w porównaniu do 2018 obroty najemców wzrosły tutaj aż o blisko 7 proc.

- W 2019 roku Galeria Jurajska była jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w województwie śląskim. Widać to zarówno w utrzymującym się na wysokim poziomie footfallu, jak również we wzroście obrotów. Ten ostatni wynik dodatkowo pokazuje, że jesteśmy miejscem, w którym robi się konkretne zakupy - mówi Anna Borecka - Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Skłania do tego bardzo atrakcyjna oferta. Ta składa się aż z 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji. Klient w galerii znajdzie m.in. kompletną ofertę modową, na która składają się wszystkie najpopularniejsze dziś polskie i zagraniczne marki - z ZARA, Massimo Dutti, Guess, H&M, Reserved, Cropp, House, Kazar, Ecco i Deichmann na czele. W sumie segment fashion to aż 71 najemców.

Ale nie tylko moda skłania do zakupów. Centrum handlowe posiada także najszerszą w regionie ofertę rozrywki i spędzania czasu wolnego. Tę wypełnia m.in. z 8-salowe kino Cinema City, mający 500 m kw. park rozrywki Bajkowy Labirynt, liczące 8,5 tys. m kw. Bulwary Jurajskie czy fitness clubu Calypso. Całość dopełnia aż 17 lokali gastronomicznych zlokalizowanych w alejach handlowych, ale także wokół nowoczesnej strefy food court.

Klientów przyciągają także inne segmenty oferty. W tym m.in. segment wyposażenia wnętrz wypełniony dziś 7 najemcami, w tym m.in. salonami DUKA, Ernest Rust, home&you czy Jysk. Popularne wśród klientów są także usługi. Ten wycinek oferty to aż 25 punktów, wśród których znaleźć można teleoperatorów i bank, ale także biura podróży, salony fryzjerski i beauty, pralnię czy pocztę. Nie bez wpływu na obroty jest także oferta zdrowia i urody z 15 salonami czy oferta biżuterii licząc sobie aż 14 sklepów, w tym dwa marki Apart.

- Odwiedzających przyciąga dziś zarówno szerokość oferty, jak również dostępne u nas marki, unikalne w północnej części woj. śląskiego, a do tego dopasowane do oczekiwań lokalnego rynku. Magnesem jest także kompletność naszego tenant-mix'u, co umożliwia zrobienie bardzo różnych zakupów podczas jednej wizyty. Klienci cenią sobie także rozwój oferty i nowości, jakie się w niej pojawiają z każdym rokiem - mówi Borecka-Suda.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.38.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!