PARTNERZY PORTALU


Obuwie, dom, moda - branże, które windują wyniki Galerii Pomorskiej

Obuwie, dom, moda - branże, które windują wyniki Galerii Pomorskiej
Galeria Pomorska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lut 2018 14:39

Dwa lata po zakończeniu rozbudowy wyniki Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy nadal szybują w górę. Najwyższe wzrosty w Galerii Pomorskiej wypracowane zostały w branżach: obuwie (blisko 16 proc.), wyposażenie domu (blisko 15 proc.), moda i gastronomia (po blisko 12 proc.  każdy).

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lut 2018 14:39

W 2017 roku odwiedzalność obiektu, w zestawieniu z rokiem 2016, wzrosła o ponad 11 proc. osiągając najlepszy wskaźnik w historii centrum. Niewiele gorzej kształtowały się obroty, które zwiększyły się o blisko 9 proc.

Galeria Pomorska, centrum handlowe położone przy jednej z głównych arterii Bydgoszczy, we wrześniu 2015 roku zyskało dodatkowe 10 tys. mkw. powierzchni najmu. Od momentu zakończenia rozbudowy galeria notuje systematyczne wzrosty. Szczególnie dobry dla centrum był miniony rok, który przyniósł 11-procentowy przyrost footfallu i 9-procentową zwyżkę sprzedaży. Prawdziwy rekord odwiedzalności padł w grudniu, wówczas do centrum zawitało najwięcej Klientów od 2005 roku. Pod względem obrotów natomiast bardzo dobre wyniki osiągnięte zostały we wrześniu, w którym odnotowano aż 25-procentowy wzrost.

- Nie da się ukryć, że w Bydgoszczy jesteśmy lubianym centrum handlowym. Przez lata zaskarbiliśmy sobie zaufanie klientów zarówno ofertą dopasowaną do potrzeb lokalnej społeczności, jak i działaniami marketingowymi skierowanymi do różnych grupy odbiorców, lecz ze szczególnym naciskiem na kobiety i rodziny z dziećmi – mówi Teresa Kudrycka, dyrektor Galerii Pomorskiej. Wyniki osiągane przez wszystkich naszych najemców, a szczególnie restauracyjnych i rozrywkowych, pokazują, że jesteśmy miejscem, w którym chętnie spędza się wolny czas, a to chyba najważniejsze biorąc pod uwagę zmieniające się trendy na rynku – podsumowuje dyrektor.

 Bardzo dobre wyniki centrum nie przeszły bez echa wśród najemców. W 2017 roku do Galerii Pomorskiej dołączyło 10 nowych marek, które zajęły wspólną powierzchnię 1 500 mkw. Wśród nich znalazły się m.in.: 4F Junior, Top Shop Mango i KiK. Kolejne ponad 900 mkw. zajęły przedłużenia współpracy – w ubiegłym roku na dłużej w Galerii Pomorskiej zdecydowały się pozostać m.in. marki: Tchibo, Vistula, Orsay, Quiosque i Coccodrillo.

 Najbliższe miesiące również przyniosą dalsze zmiany w ofercie. Już niebawem do grona najemców cieszącego się niesłabnącym powodzeniem wśród klientów Galerii food courtu dołączy restauracja Olimp. Część gastronomiczna, która obecnie mieści 12 restauracji i kawiarni, w ciągu najbliższych tygodni zostanie także powiększona o nową strefę konsumpcji, w której znajdzie się 56 dodatkowych miejsc do siedzenia. Powiększenie strefy food court ma na celu podniesienie komfortu klientów szczególnie w czasach szczytowej odwiedzalności galerii.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!