Obuwniczy gigant wzmocnił Atrium Redutę


Atrium Reduta powiększyła asortyment modowy. W maju w warszawskim centrum rozpoczęła działalność marka CCC. Swój największy dotychczas butik otworzyła także sieć odzieżowa Greenpoint.
Sklep CCC zajmuje 425 mkw. i jest zlokalizowany na parterze obiektu. Centrum handlowemu Atrium Reduta zaufała również polska marka odzieżowa Greenpoint, która już otworzyła tu swój największy do tej pory salon. Zajął on powierzchnię 170 mkw. i jest zlokalizowany na parterze centrum. Ofertę butiku tworzy odzież i dodatki dla kobiet.
CCC wzmocniło segment obuwniczy, który reprezentowany jest w Atrium Reduta przez takie sieci jak Ecco, Humanic, Heavy Duty czy Wojas. Otwarcie największego w Polsce salonu Greenpoint jest z kolei ważnym uzupełnieniem oferty modowej centrum, współtworzonej obecnie przez takie brandy jak m.in. Camaieu, Carry, Cubus, H&M, KappAhl, Mohito, Orsay, Reserved czy Tatuum.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.