Salon Ochnik w Twierdzy Zamość czeka na klientów z nowym i większym wnętrzem. Marka dotrzymuje słowa i sięga po większy metraż.
Galanteria od Ochnik w Twierdzy Zamość prezentuje się w nowym wnętrzu. - Poprzedni bazowy format salonu Ochnika miał powierzchnię 150 – 200 mkw. Nowy koncept zakłada większy metraż – na przykład w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców potrzebujemy lokalu o powierzchni 300 – 500 mkw. - zapewniał Marcin Ochnik, prezes zarządu Ochnik S.A.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (71%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze