PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Od akcji charytatywnych do kupna malucha dla Toma Hanksa. Bielskie Gemini chce być przyjaznym centrum

Od akcji charytatywnych do kupna malucha dla Toma Hanksa. Bielskie Gemini chce być przyjaznym centrum
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 kwi 2018 10:56

W ciągu ostatnich 5 lat Gemini Park Bielsko – Biała zorganizował lub wsparł ponad 200 projektów z aktywnym udziałem społeczności lokalnej lub na jej rzecz. Jedną z nich była głośna akcja zakupu Fiata 126 p dla Toma Hanksa. Liczba akcji społecznych galerii systematycznie rośnie, bo ewoluuje rola, jaką centrum handlowe pełni w ponad 170-tysięcznym mieście. 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 kwi 2018 10:56

Centra handlowe przestają być tylko destynacją zakupową. Ostatnie lata przynoszą rozwój ich społecznej roli w miastach. Galerie stają się miejscami skupiającymi i integrującymi społeczność lokalną, ale także działającymi na jej rzecz. Według raportu „Przyszłość rynku centrów handlowych” Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych (ICSC), to jeden z najmocniejszych trendów ostatnich lat.

- Galerie w Polsce ewoluują. Z miejsc, w których robiliśmy wyłącznie zakupy, centra handlowe stają się miejscami spędzania czasu wolnego, coworkingu, rozrywki, a także ważnymi ośrodkami życia towarzyskiego. Z jednej strony to efekt m.in. inwestycji galerii w nowe przestrzenie, które temu sprzyjają, z drugiej to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania, jakie mieszkańcy miast mają wobec tych obiektów –  mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Ci ostatni oczekują od galerii większego zaangażowania w życie miasta, a także przekształcania galerii w swoiste centra życia społecznego, w których zakupy są tylko jednym z elementów. Ten kierunek wymaga od właścicieli obiektów nie tylko inwestycji w strefy wypoczynkowe, gastronomiczne, place zabaw czy rozrywkę, pociąga za sobą także konieczność aktywnego rozwój współpracy z instytucjami, organizacjami non-profit, a także szerszej współpracy z samym miastem.

- Nowoczesna galeria nie może być tylko wyspą handlową i działać w oderwaniu od swoich sąsiadów i ich potrzeb, musi być częścią społeczności lokalnej, pełniąc funkcję m.in. integratora oddolnych inicjatyw mieszkańców, pomysłodawcy przedsięwzięć np. edukacyjnych lub mecenasa, który wspiera projekt mający jasno określony cel. To pozwala obiektowi nie tylko budować wokół siebie pozytywne skojarzenia i mocną pozycję na lokalnym rynku, ale co ważniejsze, daje mu możliwość zżycia się z sąsiedztwem i zrozumienia jego potrzeb  – mówi Brączek.

Gemini Park społecznie zaangażowany

Taki  kierunek w ostatnich latach obrało bielskie Gemini Park, coraz aktywniej uczestniczące w życiu miasta. Tylko w ciągu ostatnich 5 lat galeria zaangażowała się w ponad 200 projektów społecznych w swoim sąsiedztwie. Centrum aktywizowało się jednocześnie na 5 polach, wspierając lub organizując projekty edukacyjne, charytatywne, ekologiczne, prozdrowotne i kulturalne.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.245.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!